Alla inlägg den 30 november 2007

Av Marlene Yrjas - 30 november 2007 21:45

Denna dag har snart gjort sitt och jag vaknade tidigt imorse för att först hoppa in i duschen och sedan för att plugga så mycket jag bara orkade. Jag hann med en hel del och är snart klar med den uppgift jag skriver just nu. Idag har varit en dag med sorg för jag åkte med Markus på hans morfars begravning. Efter en begravning tänker man mycket på att man ska tänka mycket på de människor i sin närhet och att passa på att umgås med dom så mycket man kan.

När vi hade kommit hem från begravningen åkte vi hem och bytte om för Markus skulle iväg och showa ikväll och jag skulle till Nyland och besöka mamma. Jag hade lovat att åka och hälsa på för det var ett tag sen sist. Har haft mycket plugg och lite tid skulle man kunna säga men idag tog jag mig tid :) Sitter faktiskt på mammas dator nu för vårt internet abonnemang är slut nu, vi sa upp kramnet för det har krånglat så mycket och ska ta något nytt när vi flyttat in huset. Så därför kommer jag inte kunna skriva här varje dag som jag gjort utan det kommer dröja mellan inläggen. Men det gör nog inget för jag känner mig som en duktig bloggare :D

Även Sabina och Marielle är hos mamma ikväll. Vi har precis sett på Idol och jag hoppas att MARIE vinner. Jag skulle blir oerhört arg om Amanda skulle vinna för hon är ingen stjärna i mina ögon utan det är Marie! Punkt slut!!

Det var nog allt från mig, ha en trevlig helg och ta vara på era nära och kära!

Presentation

Omröstning

Nu skulle det varit sommar och sol. Vem fler än jag vill ha sommar?
 Ja
 Nej
 Spelar ingen roll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards