Alla inlägg den 19 november 2007

Av Marlene Yrjas - 19 november 2007 10:49

Japp nu är det ny vecka och med det behöver man ta lite nya tag :) Jag bloggade inget igår just för att jag inte orkade sitta på datorn. Därför skriver jag idag om vad som hände igår. Morgonen var väldigt lugn jag gjorde fika på sängen till Markus. Jag smög in till honom och då han slog upp ögonen frågar han om vi skulle ta en promenad, jag sa NEj på en gång eftersom jag hade ju gjort fika. Efter en stund gick jag till Tv-rummet och hämtade brickan med fikat, Markus blev glad så vi fikade i sängen med tvn igång :) RIktigt mysigt!

Sedan åkte vi till Nyland för Tomas skulle hjälpa mig att byta lite saker på min bil och Markus skulle också hjälpa till så gott han kunde. Innan det träffade vi pappa en sväng eller ett tag, Markus hann tvätta min bil samt att vi stod och pratade ett bra tag. Markus skjutsade sedan upp mig till mamma där han även hämtade Tomas för de skulle till pappas verkstad och greja med min bil. Hemma hos mamma var även Ramona, Isadora, Rosita och Sabina. Barnen lekte och vi andra satt och pratade en massa. Sammie hade åkt med Marielle och Toni till sunsvall för att handla hem saker till deras ödla dom får om nån vecka. Det blev en hel dag i Nyland sedan for vi hem men inte enda hem för Markus mamma undrade om vi ville äta där och det kändes skönt för vi hade ingen aning om vad vi skulle äta. Gratis mat är ju alltid gott haha :) Vi åkte sedan hem och åt lite efterrätt nämligen kladdkaka...mums! Det blev en lugn kväll framför tvn och sedan gick vi och la oss.

Imorse fick jag ett samtal från Lo där jag brukar jobba och dom undra om jag kunde jobba idag från 12.00 till imorrn klockan 10.00 samt om jag kunde jobba från torsdag 19.00 till fredag 7.00 Självklart sa jag JA för jag har inte jobbat något denna månad så det kändes som ett litet måste. Men men när man väl kommer till jobbet så är det alltid lungt.

Imorrn då firar jag och Markus 3år tillsammans men vi ska inte fira då utan det blir på onsdag eftersom Markus ska jobba imorrn. Så om jag har tur hinner jag träffa honom en liten stund imorrn annars ses han och jag på onsdag då vi ska fira vår 3år tillsammans :)

Nu ska jag packa klart och sedan bär det iväg till jobbet!

Presentation

Omröstning

Nu skulle det varit sommar och sol. Vem fler än jag vill ha sommar?
 Ja
 Nej
 Spelar ingen roll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards