Alla inlägg den 23 november 2007

Av Marlene Yrjas - 23 november 2007 22:36

Dagen har varit lugn och skön. Jag slutade imorse klockan 7.00 och åkte direkt hem. Jag la mig och sov en stund och klev sedan upp för frukost och dusch. Skyndade mig på apoteket och köpte medicin till Markus och sedan var det iväg till Nyland. Åkte till Ramona och tillbringade en stund med henne och Isadora samt Marielle, efter det åkte jag och hämtade Sabina och Sammie på skolan. Även lillprinsessan Isadora ville följa med och hämta och det fick hon göra. Vi åkte sedan ner till Ramona igen och var där ett tag till. Jag skulle vara barnvakt till Sammie i natt så jag hade inte handlat något utan bestämde att han skulle få vara med och välja godis med mera. Det kanske va dumt att säga det för han ville verkligen köpa allt som gick att köpa på Dollar haha :)

När man är barnvakt vill man ju bjuda på något gott så han valde ett skrovmål och det satt bra i kistan hihi. Efter maten har vi ätit godis, sett på Spider-man på tv, Idol och spelat Yatzy. Man hinner göra mycket när man har barnen som sover över, mysigt.

Sammie sover nu och jag har kikat klart på Idol, snacka om vilken besvikelse att Daniel åkte ut. Fattar inte hur svenska folket röstar. Andreas är inge bra och har inte varit vidare bra några helger nu men får ändå stanna kvar. Skärpning Sverige, NU hoppas jag på att båda brudarna kommer vidare till FINALEN. Jag hade hoppats på Daniel och Marie men men man får inte alltid som man vill.


Imorrn ska jag kliva upp tidigt för Sammie ska på simskola kl. 9.15 Mer av morgondagen tänker jag inte avslöja :P


Presentation

Omröstning

Nu skulle det varit sommar och sol. Vem fler än jag vill ha sommar?
 Ja
 Nej
 Spelar ingen roll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards