Alla inlägg den 26 november 2007

Av Marlene Yrjas - 26 november 2007 11:13

En ny vecka brukar ibland innebära nya problem, men vi får hoppas att denna vecka inte innehåller några problem.

Hmm...min vecka har redan haft ett problem så jag har inte klarat mig denna vecka heller. Jag ska försöka få fram mitt schema som jag kommer ha nästa termin, eller jag vill få fram vilka inneveckor jag kommer att ha så att man kan planera framtiden lite hehe :)

Jag ska alldeles strax gå ner på bibblan och hämta lite böcker så att jag kan börja med en matte rapport som jag ska ha klar till v.2 Jag har planer på att den ska bli klar innan vi flyttar till huset. Skönt att göra klart vissa uppgifter så att det inte är så mycket i slutet, eller hur?!

Denna dag lär nog bara vara en massa plugg och en lugn kväll, jag blev lite sugen när jag såg att Modo - Timrå möter varandra ikväll i Ö-vik, alltså det är hockey jag menar nu. Skulle vara kul och åka på matchen för jag har aldrig varit i Swedbank arenan ännu. Jag ska skicka ett mess till Markus och höra vad han tycker. Nä, nu ska jag sätta igång med plugget!

Presentation

Omröstning

Nu skulle det varit sommar och sol. Vem fler än jag vill ha sommar?
 Ja
 Nej
 Spelar ingen roll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards