Alla inlägg den 5 november 2007

Av Marlene Yrjas - 5 november 2007 18:34

Idag har man bara haft en halvdag på skolan och det har gått bra. Två intressanta föreläsningar. Det jobbigare är alltid när klockan är 16.00 och man vet att man ska vara kvar en timme till i h-sand. Idag fick vi sluta ungefär kvart i fem och det var skönt. Mot slutet var jag så oerhört kissnödig så jag höll på att spricka och när föreläsningen var slut och man gick ut ur salen såg jag att toakön inte var den minsta, så jag bestämde mig för att hålla mig. Skönare att få komma hem på en gång än att stå och vänta. När jag kom hem gjorde jag en förenklad tacogratäng som blev lyckad :)

Sitter nu och pratar med mamma i telefonen och håller på att ladda upp lite bilder på datorn från helgens bravader. Tack och adjö nu får detta duga för ikväll.

Av Marlene Yrjas - 5 november 2007 11:08

Nu är det ny vecka igen och för mig är det skolvecka. Som tur börjar vi inte förrän klockan 13.15 på måndagar så jag har nu hunnit med att träna Power plate, fikat, satt igång en tvättmaskin och kikat på min mail. Måste se om skolan inte har gjort några ändringar för denna vecka. Vi har en skön vecka skulle jag påstå för vi går bara till på torsdagen. Långa dagar har vi men det är det värt om man får vara hemma en fredag :) Denna vecka tror jag inte att det händer så mycket förutom att jag kommer vara i h-sand hela dagarna.

Idag har jag föreläsningar hela eftermiddagen så från att man kommer dit 13.15 till man slutar 17.00 kommer jag att sitta och bara lyssna hela dagen. Ska nu packa min väska så att jag inte glömmer något sedan ska jag se till att ringa något samtal innan jag far. Det var allt för stunden!

Presentation

Omröstning

Nu skulle det varit sommar och sol. Vem fler än jag vill ha sommar?
 Ja
 Nej
 Spelar ingen roll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards