Alla inlägg den 16 november 2007

Av Marlene Yrjas - 16 november 2007 11:36

Igår var man till S-svall som jag skrev och det var en väldigt trevlig resa. Tyvärr hittade jag inte så mycket till mig själv endast ett par byxor för 30:- inte illa. Sedan bytte jag ut de bildelar som jag köpte sist för det blev fel och köpte de som passade min bil och det var ju sjävklart de delar som var lite dyrare. Så det var inge vidare rolgit köp.

Vi kom hem väldigt sent och då satte jag mig framför tv och tittade på några One Tree Hill avsnitt...har den sista säsongen kvar så jag har en massa roliga timmar framför mig :)

Imorse började jag med att träna Power plate och det var riktigt härligt måste jag säga :)

Nu ska jag göra något tråkigt som jag gjort mycket denna vecka nämligen PLUGGA. Skulle vara skönt att bli klar med allt så man kan koncentrera sig på de tentor jag har framför mig. Så nu ska jag kämpa på med uppgifterna sedan blir det som alltid på fredagar, städning!

Presentation

Omröstning

Nu skulle det varit sommar och sol. Vem fler än jag vill ha sommar?
 Ja
 Nej
 Spelar ingen roll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards