Alla inlägg den 4 november 2007

Av Marlene Yrjas - 4 november 2007 21:51

Jag var oerhört stressad inför festen som jag och Markus hade igår men jag skulle ändå kunna säga nu att den blev lyckad :) Maten blev bra, efterrätten var god och vi alla hade riktigt trevligt. Alla blev mätta och de flesta blev påvärkade. I början var det en liten stressig stund men när man hade serverat efterrätten kunde jag äntligen pusta ut och sätta mig ner för att ta det lungt. Jag och Jens städade undan det mesta för det kom ju mer folk sedan och då var det skönt att det blev lite rent tills dom kom.

När klockan började närma sig midnatt hade lite folk försvunnit härifrån och då var det vi brudars tur att kila vidare. Vi gick förbi den nya restaurangen Viking och det var mycket folk där vid 30+ och uppåt...kul att det var mycket folk där. Frida sprang ner en sväng på Gladan för att se om det var nå folk där nere men hon kom upp och hade kunnat räkna antalet där nere på en hand. Vi gick vidare till Kramm, man betalade in sig, dansade och sedan var man less. Hade kunnat gå hem efter en halvtimme men var kvar till klockan 1 sedan gick jag hem. När man kom hem låg resan Markus och han hade också plockat undan allt i tv-rummet och ställt det i köket.

Vi startade morgonen med att städa bort alla glas, gick och slängde det och fortsatte sedan på en promenad som var väldigt skön. Efter promenaden kom även Anna och Fredde hit på lite tacos, blev över så mycket från gårdagen så vi bjöd hit dom eftersom Anna var dålig igår så hon kom inte och i och med det missade ju hon tacosen. Men nu idag har även hon fått smakat :) Det var trevligt att dom kom, är nog sista gången vi ser dom nu innan dom far iväg på smekmånaden till Thailand. Det är ju inte bara dom som ska dit utan även Angelica en annan kompis ska dit om två veckor och sedan ska ju vi dit i mars. Thailand är ett populärt resmål. Nog om detta, det var ju faktiskt gårdagen jag skulle skriva om. Kvällen blev bra, utgången var tråkig och nu kommer det lite bilder :)






























































Presentation

Omröstning

Nu skulle det varit sommar och sol. Vem fler än jag vill ha sommar?
 Ja
 Nej
 Spelar ingen roll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards