Alla inlägg den 20 november 2007

Av Marlene Yrjas - 20 november 2007 12:47

Nu sitter man här som vanligt, jag har idag avslutat mitt arbetspass som började igår klockan 12. Jag kom hem till klockan 10.00 imorse och bara väntade till jag skulle iväg och träna, fick ändra min tid på Power platen men nu har jag hunnit med att träna :) Jag har även hunnit köpa tre väldigt fina, röda rosor till min älskling. Idag firar vi 3år tillsammans men vi kommer inte fira det idag utan det blir imorgon. För jag hinner bara se honom i några minuter sedan ska han iväg och jobba igen så imorrnbitti är första dagen denna vecka som vi hinner umgås :) Meddelar imorgon vad som händer eller har hänt ;)

Så här ser blommorna ut --->


                       


           


Dagen lär bli väldigt lugn för mig, ska kika igenom matten som jag läser för jag har en tenta v.50 och den är inte lätt vad jag har hört. Bäst att man kikar igenom och börjar träna för det var ju ett litet tag sedan man höll på med matematik dagligen.

Presentation

Omröstning

Nu skulle det varit sommar och sol. Vem fler än jag vill ha sommar?
 Ja
 Nej
 Spelar ingen roll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards