Alla inlägg den 10 november 2007

Av Marlene Yrjas - 10 november 2007 18:16

Har varit riktigt duktig idag för jag hängde med Markus och tränade idag, eller jag var på en trampmaskin hela tiden och det var jobbigt måste jag påpeka. Efter träningspasset for vi till Ramona och Tomas där vi stannade ett bra tag, det var tänkt att Tomas och Markus skulle byta lite grejor på min bil men det var fel saker jag köpt, eller det fanns två och vi visste inte vilken som var rätt, men nu vet vi att det var fel.

När vi kom hem så bestämde vi oss för att äta nere på restaurang Viking och det var riktigt gott denna gång också. Tro det kommer gå bra för dom, eftersom det är väldigt bra mat och buffé varje dag. Vi åt oss mätta och nu är vi hemma och göra inget speciellt,  bara tar det lungt och det är faktiskt skönt att göra det också på en lördag :)

Nej, nu ska jag kila vidare men ha en bra lördag allesammans

Presentation

Omröstning

Nu skulle det varit sommar och sol. Vem fler än jag vill ha sommar?
 Ja
 Nej
 Spelar ingen roll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards