Alla inlägg den 22 november 2007

Av Marlene Yrjas - 22 november 2007 12:44

Nu har jag gjort klart min skoluppgift, men jag kommer nog måste kika igenom den innan jag har skolvecka. Jag har kikat igenom resterande uppgift, reserverat böcker på bibblan. Jag försöker göra bort så mycket skolarbeten som jag bara kan idag och det känns eller ser ut som att jag inte kan göra mer nu, så jag är nöjd hehe :) Nu ska jag ta och städa lägenheten, sedan måste jag rensa i gästrummet en del för Sammie ska sova över imorgon och vi har en MASSA saker inne där. Nu när vi snart ska flytta har det känns meningslöst att hålla snyggt och rent i gästrummet utan det har blivit ett rum vi ställt in lådor som är färdigpackade, utemöblerna med mera. Ser lite ut som ett bombnedslag där inne, men det ska bli ändring på det efter att jag har städat klart :)


Av Marlene Yrjas - 22 november 2007 11:10

Igår var en helt underbar dag som jag skrev tidigare, glömde faktiskt skriva att Markus åkte och tränade igår på förmiddagen och jag var hemma och pysslade på. När han kom hem låg jag på sängen och lyssnade på musik. Han kom in i sovrummet och så pratade vi lite sedan gav han mig ett kuvert och i det var det ett träningskort på gymmet i Bollsta. Jag hade själv tänkt köpa det men jag tyckte det var lite små dyrt men då hade sötnosen min köpt det som en 3års present :) Glad jag blev för nu kan jag spara dom pengarna till något vettigt hihi.

Idag ska jag jobba igen som jag har skrivit tidigare och det känns ganska lungt än så länge. Men först ska jag plugga, städa lägenheten och till Nyland innan jag börjar att jobba och sen ska jag jobba klockan 19.00 Så jag vet precis vad jag ska göra hela dagen och nu gäller det för mig att vara riktigt effektiv och jag tror jag ska lyckas med det för jag känner att jag har en hel del energi i mig. Jag har förresten varit och tränat nu på morgonen...skönt. Nä nog om mig och detta bloggade och mera plugg :)

Presentation

Omröstning

Nu skulle det varit sommar och sol. Vem fler än jag vill ha sommar?
 Ja
 Nej
 Spelar ingen roll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards