Alla inlägg den 13 november 2007

Av Marlene Yrjas - 13 november 2007 13:59

Det har jag nu, en paus måste man ta när man pluggar. Hittills har jag snart gjort klart ett seminarium och det känns skönt. När jag är klar med den är det bara för mig att låna en till bok och börja med ett nytt seminarium. Jag ska även försöka börja med min rapport om Taluppfattning.

I min uppgift jag håller på med nu är det 8punkter med en massa frågor under och jag är nu på punkt 7 och har hunnit gjort 1fråga så det är bara för mig att fortsätta så att jag kan vara stolt över mig själv sedan :)

Ja, men nu vet ni ju hur det ligger till haha

Av Marlene Yrjas - 13 november 2007 11:03

Ja det är ju precis vad det är idag, Tisdag v.46

Nu på morgonen har jag varit och tränat Power Plate, duschat, fikat och surfa runt på min mail. Man måste ju vara med ifall det är någor viktigt som läggs ut på min skolmail. Idag blir min dag ungefär som igår fast utan h-sand besök. Det blir med andra ord bara plugga, plugga o plugga. Jag ska försöka sitta hela dagen så att jag blir klar med så mycket som möjligt. Skönt att få bort en del uppgifter eftersom vi har en hel del fram till sista inneveckan.

Men, då ska jag starta min trevliga dag framför skolböckerna NU. 

Presentation

Omröstning

Nu skulle det varit sommar och sol. Vem fler än jag vill ha sommar?
 Ja
 Nej
 Spelar ingen roll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards