Alla inlägg den 9 november 2007

Av Marlene Yrjas - 9 november 2007 14:42

Nu sitter man hos Ramona och har precis laddat hem lite bra musik till henne :) Innan jag åkte hemifrån hade jag städat lägenheten och även hämtat en bok på bibblan. Skulle egentligen stanna plugga lite men det känns inte som jag hade någon vidare energi till det idag så jag sparar det så får jag plugga mer till veckan. Har inget jobb vad jag vet just nu så då blir det mycket tid till plugget.

Ramona har bjudit på lite kladdkaka och den satt fint i magen sedan har man busat med Isadora :)

När jag tittar ut genom fönstret snöar det fortfarande, stora flingor faller från  himlen och lägger sig vackert ner på marken. Man får verkligen hoppas på att denna vinter har mer snö än förra vintern. Är ju mysigt att kunna åka slalom, busa med barna i snön med mera. Nej, nu ska jag se när Ramona målar, idag tänker jag inte hjälpa till utan hon gör det så bra själv haha.


Av Marlene Yrjas - 9 november 2007 11:01

Ja det är precis det jag ser när jag kikar ut genom fönstret. När jag gick och tränade imorse regnade och nu snöar det, orolig för att det ska bli halt. Har ju funderat på att åka till Nyland men jag tycker inte om att köra om det är halt. Jag faktiskt skäl till att inte gilla det. Hittills har jag inte hunnit med så mycket. Jag har tränat, fikat, satt igång en tvättmaskin och snart ska jag börja städa också. Vill vara snäll mot Markus så när han kommer hem har jag redan städat färdigt :) Jag måste även ner på bibblan och hämta en bok som jag har fått, hoppas det är en bra bok så att jag kan börja skriva på min rapport. Har även 2seminarium som ska vara klara till vecka 50 plus att då ska jag ha hunnit plugga till mattetentan som vi har då. Det blir några jobbiga veckor nu och sedan mellan vecka 50 till vecka 2 är det också en MASSA plugg för då har jag också 2seminarium och en tenta.

Nog om skolan, undra vad man ska göra ikväll..hmm..har faktiskt inte tänkt så mycket på vad som ska hända ihelgen. Veckan har gått så fort.

Jag kikade runt på lite sidor nyligen och fann en bild från Kramm där vi har fastnat på bild. Här är bilden :)


           


Nog för stunden, nu är det dags att byta lite musik på min Mp3 sedan ska jag börja städa.

Presentation

Omröstning

Nu skulle det varit sommar och sol. Vem fler än jag vill ha sommar?
 Ja
 Nej
 Spelar ingen roll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards