Alla inlägg den 12 november 2007

Av Marlene Yrjas - 12 november 2007 16:47

Ja, jag har pluggat idag! Så jag har inte fuskat hehe på min planering som jag skrev tidigare. Jag har även hunnit med en snabb visit till H-sand med Marielle och Toni. Handlade ett par skridskor eftersom jag inte har några, sedan blev det lite mat som man handlade hem. Kom hem för ett tag sen och då hängde jag tvätt och började med maten. Markus är och tränar så jag har börjat med maten så den är klar tills han kommer hem :) Det blir hemgjorda klyftpotatis med morotsstänger, fläskfile och sås i ugnen och en sallad...mums säger bara jag :) Det luktar riktigt riktigt gott när man öppnar luckan till ugnen, hoppas nu bara att det smakar som det luktar ;)

Jag ska se om jag orkar plugga lite till ikväll annars fortsätter jag imorgon.

Tjingeling

Av Marlene Yrjas - 12 november 2007 10:19

Nu på morgonen har jag bara tagit det lungt, ja har inte ens ätit frukost...är inte ett dugg hungrig och har inte varit det sedan jag vaknade. Jag satte mig här en stund först för jag ska på apoteket och då tänkte jag kika om jag fått några böcker från bibblan men det hade jag inte och sen fastnade jag här ett tag. Jag har en hel del att göra idag först ska jag äta något, gå på apoteket och till sist plugga hela dagen. Har en hel del uppgifter till min nästa innevecka så det är bara att köra igång. Jag har tagit det lungt ihelgen, brukar alltid göra det efter en innevecka, jag orkar inte köra igång med plugget på helgen utan man måste hinna vila också. Min helg har iallafall varit väldigt härlig, lugn och skön. Jag och Markus har varit ute och ätit, vi har hälsat på hos Ramona, Tomas och Isadora, vi har haft lite besök här hemma, sett på lite filmer, fikat farsdagsfika hos mommi och moffa, byggt snölyktor med syskonbarnen :) Kan det bli bättre?! Nää, för det har varit riktigt SKÖNT!!

Nu ska jag inte skriva något mer utan jag ska göra mig lite frukost :)

Presentation

Omröstning

Nu skulle det varit sommar och sol. Vem fler än jag vill ha sommar?
 Ja
 Nej
 Spelar ingen roll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards