Alla inlägg den 24 november 2007

Av Marlene Yrjas - 24 november 2007 18:38

Imorse var man upp tidigt och var på simskola med Sammie och det gick bra. När vi kom hem väckt vi Markus som fick sova kvar på morgonen och så åt Markus frukost och Sammie fick lite fika. Innan vi skjutsade Sammie till mamma så hann han se en film. Efter vi lämnat av honom åkte jag och Markus och tränade i Bollsta, skönt skönt efteråt hehe :)

När man sedan väl kom hem tog vi det mest bara lungt och så lagade Markus en jätte god middag till mig, det såg ut som restaurang mat och smakade utsökt :) Nu sitter man här och väntar på att tiden ska rinna iväg för jag ska till hornö och kika när dom uppträder ikväll. Va väldigt länge sedan sist så det ska bli kul. Är lite avundsjuk på dem för jag skulle också vilja göra något dylikt. Men men nu har jag inte tid att sitta här mer för jag ska kika lite på tv.


Presentation

Omröstning

Nu skulle det varit sommar och sol. Vem fler än jag vill ha sommar?
 Ja
 Nej
 Spelar ingen roll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards