Alla inlägg den 25 november 2007

Av Marlene Yrjas - 25 november 2007 21:25

Ja, jag har fått VÄRLDENS skavsår på båda hälarna som gör oerhört ont. Jag och Markus tog oss en promenad när det snöade och det gick väldigt bra i början men efter en stund fick jag ont. Envis som man kan vara sa jag inget utan fortsatte att gå. Vi gick in till Markus mamma eller till hennes lägenhet en stund för att hämta en påse hos henne. Har man börjat få skavsår ska man aldrig stanna utan fortsätta att gå. Tyvärr satte jag mig ner i hallen medan Markus sökte påsen och när vi sedan skulle gå hem igen kunde jag knappt gå. Det gjorde så ont och det var första gången som vi gått så oerhört sakta. Det tog oss ett tag innan vi kom hem :) Sedan blev det värre, ja när man skulle duscha då gjorde det RIKTIGT ont. Man höll andan varje gång det kom vatten på skavsåren. Jag tycker verkligen synd om mig själv nu hehe!

Nepp, det var allt för denna söndag.

Av Marlene Yrjas - 25 november 2007 13:19

Än en gång är det söndag och veckorna rusar iväg fortfarande :) Igår kväll va jag iväg till hornö för att se Markus och hans grupp när dom uppträdde och dom var riktigt duktiga. Alltid lika roligt att vara där och lyssna, eller det är roligare när man är där och äter med sina vänner och njuter av musiken och maten :) Vi kom hem till klockan 1 och sedan låg vi  i sängen och tittade på tv innan vi la oss för att sova. Idag har det varit en riktig slappar dag, vi har i stort sett inte gjort någonting sedan vi klev upp förutom fikat hehe :) Skönt att ha sånna här dagar emellanåt. Man ska inte alltid ha en massa att göra för till slut glömmer man bort att kunna ta det lungt, stanna upp och se vad man har runt omkring sig.

"Glöm aldrig att stanna upp och tänka på vad du har i din närhet"

Presentation

Omröstning

Nu skulle det varit sommar och sol. Vem fler än jag vill ha sommar?
 Ja
 Nej
 Spelar ingen roll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards