Direktlänk till inlägg 13 november 2009

Allergi

Av Marlene Yrjas - 13 november 2009 19:51

Min lilla tös är nu 9månader o tiden bara rinner iväg.

Tycker det var nyss som jag höll min lilla ängel som vid födseln bara var 49cm :) Tiden bara rasslar förbi med en rasande fart.

Nu den senaste tiden har jag faktiskt hunnit med en hel del. Jag har som sagt pluggat, umgåtts med min familj, varit i Hudiksvall en helg med mi kära familj :) Det var en väldigt mysig helg på ett jätte trevligt hotell. Staden var inte allt för stor och mysig. Tro den skulle vara ännu mysigare att besöka på sommaren för det fanns en kanal som gick igenom stan :)

Vi har även gjort ett litet pricktest på Melody o vi fick svaret att hon var allergisk mot mjölk. Vi hade redan luskat ut detta o redan börjat med att byta ut hennes mat mot mjölkfritt.


Nu väntar jag på att IDOL ska börja, Melody sover o Markus är o tränar med Showbiz.

Imorrn är det dop som gäller sedan har man inga fler planer för morgondagen. Ha en trevlig helg samtliga!

Tjingeling

 
 
Magda

Magda

16 november 2009 21:51

Hej!

Jullan är också mjölkprotein allergiker. Det är en himla massa att sätta sig in i början men nu efter ett halvår funkar det riktigt bra. Dessutom finns det ju så himla mycket mjölkfria alternativ nu!
Kan tipsa om att coop i hsand har massor av mjölkfritt. Hemköp har bäst utbud i kramfors.. Hoppas det funkar bra! :)

http://magdalenaa.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marlene Yrjas - 14 oktober 2009 14:44

Idag är det en fin höst dag när solen lyser och det är behagligt ute :) Har varit ute på en promenad med min familj och besökte då även affären. Innan det så var det rätt lungt här hemma. Imorse hade vi även en annan liten filur på besök nämligen I...

Av Marlene Yrjas - 11 oktober 2009 11:13

Vill inte att det ska bli kallt men det är det ute nu. Jag hatar att frysa och det är något jag gör varje dag. Det spelar ingen roll om jag klär på mig en massa kläder för att hålla mig varm då man ska gå ut, jag fryser ändå. Tänk vad skönt det sku...

Av Marlene Yrjas - 2 oktober 2009 20:17

Sitter i soffan m. gotta, chips o dricka. Tyvärr är jag själv ikväll så det blir nog inte en sån sen kväll. Men idol ska jag iaf se på :) Utröstningen lär jag nog inte orka titta på men men. Sängen är ju skön den med.   Har idag varit i K-fors m....

Av Marlene Yrjas - 1 oktober 2009 11:43

...skulle kunna skriva en hel del just nu över tankar, känslor, funderingar kring livet. Men det tänkte jag inte göra för jag vill inte lägga ut allt om mig själv för då får jag ju inte ha något för mig själv. Som sagt är det nyttigt att tänkta p...

Av Marlene Yrjas - 15 september 2009 11:52

I lördags hade vi dop för Melody Zamira Yrjas :) Det var en helt underbart dag med nära och kära. Dagen blev lyckad trots all stress jag hade några dagar innan. Markus var cool lugn men inte jag, Men som sagt han bakade inte tårtorna heller som i s...

Presentation

Omröstning

Nu skulle det varit sommar och sol. Vem fler än jag vill ha sommar?
 Ja
 Nej
 Spelar ingen roll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards