Alla inlägg den 21 november 2007

Av Marlene Yrjas - 21 november 2007 19:51

Bubbling blev det med min älskling idag, riktigt skönt var det! Tråkigt att man bubblar så sällan för det är ju verkligen SKÖNT!

Innan bubbling var vi på banken på ett möte och det var inte ett kort möte utan det tog 2timmar, vi hann göra en massa saker som vi inte riktigt hade tänkt på. Efter bubblingen gick vi hem och lämnade väskorna sedan gick vi ner på Viking och åt buffé. Det var gott det med, dom skulle inte ha kvar buffé längre utan börja med "A la carté". Så man fick se till att njuta en sista gång av buffén. Efter maten har vi bara tagit det lungt, inte gjort nånting med andra ord och det har varit skönt :)

Imorrn ska jag se till att plugga så mycket jag bara kan, åka till Nyland och kopiera lite och till slut ska jag jobba natt. Börjar 19.00 och slutar dagen efter klockan 7.00 så det känns som ett riktigt riktigt skönt pass :)

Nej, nu ska jag mysa eller ja sitta brevid min älskling och titta en stund på fotboll. Kan ju faktiskt se på det till klockan 21.00 för då är det min tur att se mitt favvo program.

"Ta vara på dom som finns runt omkring dig"

Av Marlene Yrjas - 21 november 2007 11:00

Man hör och man ser hur alla går framåt eller satsar på sånt man aldrig trodde man skulle kunna göra för några år sedan. Jag vet inte hur många det är som ska ha barn som man vet av. Är oerhört glad för er alla och hoppas det går bra för samtliga. Är det inte barn många väntar så skaffar andra djur till deras familjer eller som jag och Markus som köpt hus. Jag undrar om man någonsin kommer vara nöjd.

Jag har en sak i tankarna varje dag, någon som är jobbigt att tänka på eftersom man vet att det kommer dröja innan det kommer hända. Kanske är just därför som man tänker på det hela tiden.

Igår var jag själv hela dagen och jag har nu sett klart alla One Tree Hill avsnitt och det måste vara en av dom bästa serierna som gjorts. Ena stunden var det en massa glädje sedan blev det sorg, kärlek och i slutet var det en massa glädje och kärlek. När man ser serier så tänker man mycket, tänk om jag hade varit i den sitsen nu, eller hur hade det varit om det där hade varit jag just nu. Man sitter och gråter ena stunden sedan ler man stort och i slutet skrattar man för sig själv. Man kan ha kul själv ibland också. Nu väntar jag bara till nästa säsong ska starta. LÄNGTAS med stora bokstäver hehe :)

När jag la mig igårkväll kunde jag inte sova för jag tänkte bara på en sak hela tiden, jag försökte tänka på annat och vände och vred på mig i sängen men jag hade ingen vidare tur med det. Skulle vara skönt om man hade kunnat trycka på en knapp och så hade man somnat eller en knapp för att stänga av sina tankar en stund. Jag är en person som tänker OERHÖRT mycket, många kanske inte tror det men så är det. Jag kan drömma mig iväg när som helst och det kan vara helt underbart vissa gånger medan andra gånger kan vara lite jobbigare.


 Nog om detta, imorse blev jag väckt av Markus när han kom hem från jobbet. Helt underbart att vakna till sin älskling som kommer hem. Vi låg i sängen ett bra tag och pratade och så tänkte jag en massa såklart. Sedan ringde banken och undrade om vi kunde byta tid på vårt möte som vi skulle på idag. Vi ska dit klockan 14.00 istället för 10.00 och det gjorde inte så mycket. Jag och Markus har tänkt bubbla ikväll och sedan gå ut och äta. Han fick en blommor av mig igår så det blir inget sånt idag hehe :) Kvällen blir nog bara lugn, vet ju att Sverige spelar fotbollsmatch ikväll och så är det Grey´s Anatomy så vi lär nog vara i två olika rum ikväll. Hmm..nu ska jag söka lite saker här på internet, vad det är kan jag icke tala om. Men någon kommer bli glad en dag haha!!

Presentation

Omröstning

Nu skulle det varit sommar och sol. Vem fler än jag vill ha sommar?
 Ja
 Nej
 Spelar ingen roll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards