Direktlänk till inlägg 26 maj 2008

Ögonen blöder så man somnar

Av Marlene Yrjas - 26 maj 2008 19:02

Hehe ungefär så var det när jag hade pluggat några timmar. Jag somnde nämligen undertiden jag läste sittandes. Kunde inte göra så mycket åt det utan sovde ett tag och när jag vaknade kände jag mig pigg för att läsa ett tag till. När man är så trött är det ingen mening att man fortsätter för allt man läser kommer man sedan få läsa om. Fick även ta en paus för att äta mat, det blev pannkaka. Orkade inte göra något avancerat nu när jag är ensam. Efter maten åkte jag på affären och sedan skulle jag kika in hos mamma med hon och Stig var på promenad så jag for ner till Ramona istället. Hon var inte ensam hemma för där fanns både Tomas, Isadora, Rosita, Sabina och Sammie. Blev en kortvisit för Isadora skulle sova nu och Rosita åkte hem, lättare för Isadora att sova om man inte är där och speciellt nu när det är ljust ute för vem vill sova när det är ljust ute? Det har man hört många gångar "Det är inte natt nu för det är ju ljust ute", i utlandet blir det alltid kolsvart på kvällen så där är det ingen fara.

Nog om att sova nu ska jag koppla av ett tag för att sedan se någon film kanske, tror inte det är något vettigt att se på tvn direkt.


Imorgon ska jag vara hela dagen i H-sand, måste nämligen se 3st C-uppsatser för att jag ska bli godkänd i min utbildning. Passar då på att åka när Marielle o Ramona är där på kurs så kan vi samåka. Imorgonkväll får jag se till att plugga lite istället. Måste ju läsa igenom böckerna innan nästa tisdag då jag har det oerhört svåra tentan.

Nog om mig!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marlene Yrjas - 13 november 2009 19:51

Min lilla tös är nu 9månader o tiden bara rinner iväg. Tycker det var nyss som jag höll min lilla ängel som vid födseln bara var 49cm :) Tiden bara rasslar förbi med en rasande fart. Nu den senaste tiden har jag faktiskt hunnit med en hel del. Ja...

Av Marlene Yrjas - 14 oktober 2009 14:44

Idag är det en fin höst dag när solen lyser och det är behagligt ute :) Har varit ute på en promenad med min familj och besökte då även affären. Innan det så var det rätt lungt här hemma. Imorse hade vi även en annan liten filur på besök nämligen I...

Av Marlene Yrjas - 11 oktober 2009 11:13

Vill inte att det ska bli kallt men det är det ute nu. Jag hatar att frysa och det är något jag gör varje dag. Det spelar ingen roll om jag klär på mig en massa kläder för att hålla mig varm då man ska gå ut, jag fryser ändå. Tänk vad skönt det sku...

Av Marlene Yrjas - 2 oktober 2009 20:17

Sitter i soffan m. gotta, chips o dricka. Tyvärr är jag själv ikväll så det blir nog inte en sån sen kväll. Men idol ska jag iaf se på :) Utröstningen lär jag nog inte orka titta på men men. Sängen är ju skön den med.   Har idag varit i K-fors m....

Av Marlene Yrjas - 1 oktober 2009 11:43

...skulle kunna skriva en hel del just nu över tankar, känslor, funderingar kring livet. Men det tänkte jag inte göra för jag vill inte lägga ut allt om mig själv för då får jag ju inte ha något för mig själv. Som sagt är det nyttigt att tänkta p...

Presentation

Omröstning

Nu skulle det varit sommar och sol. Vem fler än jag vill ha sommar?
 Ja
 Nej
 Spelar ingen roll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards