Alla inlägg den 7 maj 2008

Av Marlene Yrjas - 7 maj 2008 19:50

Blev ingen vistelse hos Frida idag utan vi ska ta det en annan dag istället. Jag tror faktiskt att jag ska klara mig ändå även fast jag inte fick träffa henne hehe :P

Det blev så att jag och Marielle åkte till K-fors tillsammans och fixade några ärenden, eller det var rättare sagt jag som hade en del ärenden och tvingade syrran att hänga med :) Det är ju som man ska göra för syskonen hehe. Nu har jag fixat det sista till Markus present och även den sista saken till Sammies present. Det är alltid roligt att få ge till andra :)


Ibland kan jag ha svårt att kliva från den planering jag gjort upp för dagen. Ett exempel är om jag bestämt hur morgondagen ska se ut som och nästa morgon ringer någon och undrar om man kan komma och jobba. Första tanken är då att GUD VAD JOBBIGT! Men efter en stund eller eftersom jag alltid säger JA känns det bättre men första tanken brukar vara negativ. Det är inget jag medvetet gör utan det är bara första reaktionen...fast jag vet hur roligt jag får ha det när jag jobbar. Jag gör mitt bästa för att få bort dessa tankar och tycker faktiskt att jag gör ett väldigt bra jobb hehe...nu skryter jag lite men det är sånt man får göra ibland :)


Nu ska jag se till att göra någon nytta här på datorn, kanske uppsöka lekar, övningar med mera som kan vara bra att ha i framtiden :D


Av Marlene Yrjas - 7 maj 2008 16:15

...har jobbat hela dagen och har precis ätit klart och ska nu stöka undan för att sedan åka till Rosita och hjälpa henne med matematiken hon har i sin kurs. Efter det åker jag raka vägen till K-fors där jag ska köpa lite presenter. En till sak till Markus och även något mer till Sammie som fyller år den 13maj.

Promenad med Frida är det nästa som står på min lista och till slut ska jag hem och andas ut :) Imorgon är en ny dag där man ska vara lääänge i H-sand.


Nu har jag inte tid att sitta här längre utan nu är det bara för mig att ta på mig springkläderna och börja min kväll.


Presentation

Omröstning

Nu skulle det varit sommar och sol. Vem fler än jag vill ha sommar?
 Ja
 Nej
 Spelar ingen roll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards