Alla inlägg den 8 maj 2008

Av Marlene Yrjas - 8 maj 2008 19:58

Idag fyller min raring 27år och det har vi firat idag :)

Det började till frukosten då han fick lite presenter av mig och sedan bar det iväg till jobbet för Markus och skola för mig.

Har haft en riktigt dryg eftermiddag där jag velat åka hem hela tiden men när man samåker med fler än en själv så får man anpassa sig efter det. Vi åkte 16.40 istället för 17. När man kom hem skyndade man sig att fixa lite och så kom alla syskonen med respektive förutom Toni som jobbade och Mamma som också jobbade. Det blev marängsvisch, araksbollar och en massa prat.

Nu har man hunnit stöka undan all disk och satt sig ner här. Har inget roligt att säga förutom att jag känner mig less inom mig. Skolan har sin påverkan när man har inneveckor och så finns det ju alltid fler orsaker. Ofta brukar man komma över dessa känslor efter någon dag men just nu är jag inom det.


Jag kan ju avsluta med att säga:

Grattis Älskling!!

Presentation

Omröstning

Nu skulle det varit sommar och sol. Vem fler än jag vill ha sommar?
 Ja
 Nej
 Spelar ingen roll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards