Alla inlägg den 20 maj 2008

Av Marlene Yrjas - 20 maj 2008 21:41

Jag och Markus har för ett litet tag sen kommit hem från en skön, lång promenad :) Man blir så nöjd när man rört på sig och extra nöjd när man kommer hem och upptäcker att man varit ute i en timme.

Vi gick runt hammar och sedan runt hela Nyland...man känner nu när man satt sig ner att det har tagit i benen. Har nu även ätit en tallrik med fil och puffar samt två smörgåsar....det satt som pricken över i:et i magen haha :)

Nu ska jag titta en stund på tv och sedan om nån timme blir det sängen och natti natti :)

Av Marlene Yrjas - 20 maj 2008 15:46

Igår glömde jag att skriva att jag och Markus tog oss en promenad för en gång skull. Jag har varit hängig och när jag börjat må lite bättre har Markus varit sjuk så det där med dagliga promenader har vilat ett tag. Men igår var vi ut på en och det var riktigt skönt. Även imorse tog jag och mamma oss en promenad men den blev inte så lång men det var skönt ändå. Jag tog cykeln och cyklade hem till mamma innan vi gick.

Sen har jag fikat hos mamma och varit där till att hon åkte iväg på jobbet halv 3. Jag, Rosita, Marielle o Stig var det som var hemma hos mamma, så jag var inte helt själv med henne hehe.  Jag skulle egentligen ha suttit hemma med tentan men idag har jag hittat ursäkter hela dagen och även nu haha. Håller på att fixa med studiebidrag till sommaren då jag ska plugga, kan ju inte vara helt utan pengar.

Ska nu se till att ta ett ryck och fixa allt med tentan så att den blir klar, för då slipper jag ju tänka på den mer. Är hemma själv till ungefär 6 så jag har gått om tid till att plugga. Eller jag pluggar ju bra även fast Markus är hemma men det är skönare då man är själv :)


Om det är någon som ska på Ärsta när Showbiz ska uppträda kan man höra av sig till och för att köpa biljetter för vi har biljetter hemma. Så tänkt till nu om ni är sugen på att ha roligt en kväll nykter som onykter :)

Presentation

Omröstning

Nu skulle det varit sommar och sol. Vem fler än jag vill ha sommar?
 Ja
 Nej
 Spelar ingen roll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards