Alla inlägg den 5 maj 2008

Av Marlene Yrjas - 5 maj 2008 19:30

Igår var jag till k-fors och hälsade på Frida och det var lika givande och trevligt som alltid :) Vi tog även en lång promenad tillsammans där vi pratade konstant. Jag tror ni som läser börjar förstå att då vi träffas pratas det mycket eller när vi träffas alla tjejer :)


Idag hade jag min första skolvecka på 10veckor och det var riktigt tungt. Vi hade föreläsning hela förmiddagen och jag har oerhört trött och gjorde allt jag kunde för att hålla mig vaken och att inte gäspa men det var svårt. Vi hade en väldigt bra föreläsare och då kändes det extra jobbigt att man var så trött som man var. Dagen kändes som en evighet i H-sand men det gick rätt bra för på eftermiddagen hade vi VFU-uppföljning och fick slutade tidigare :) Vi skulle ha slutat 5 men fick sluta en stund efter 3 då vi i studiegruppen gjorde klart en redovisning som vi ska ha på torsdag.

Åkte in i k-fors för att hämta lite böcker på bibblan och så var Markus på intersport så jag gick dit en sväng också. Nu har man beställt ett regn/vind jacka och byxa eller jag ska få det av Markus hihi :) Har tänkt köpa någon länge men har inte hittat något men nu hittade jag ett och Markus envisade om att han ville köpa så det gick jag med på...nu är jag överlycklig, längtas till dom får hem rätt storlek :D

Innan jag åkte hem var jag även förbi på affären och handlade samt hälsade på Marielle en kort kort stund. 

Ikväll blir det väldigt lungt, lär nog somna tidigt.

Nu orkar jag inte skriva något mer för jag får sträcka mig rätt mycket för Markus ligger i soffan och sover...eller ojj nu är han vaken hehe


Tjingeling 

Presentation

Omröstning

Nu skulle det varit sommar och sol. Vem fler än jag vill ha sommar?
 Ja
 Nej
 Spelar ingen roll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards