Alla inlägg den 30 september 2008

Av Marlene Yrjas - 30 september 2008 14:10

Har haft en kort dag på skolan igen :) Hade en föreläsning nu på eftermiddagen men den kändes onödig så vi skippade den o åkte hem. Håller nu på att kika igenom allt material jag har för den nya kursen Människa - miljö.


En annan sak som jag håller på att bli GALEN på är min handledare som inte är till så mcket stöd. Vad man än gör frågar han varför o tycker att jag ska vänta med att gå upp med min uppsats även fast han inte sett allt jag gjort. Han vill inte kommentera det jag skickar in utan klagar bara utan att ha läst det. Det är ju bättre om han läser igenom det o kommenterar så jag kan göra ändringar där det behövs..men är han så SMART?? Nää verkligen inte o inte insatt i mitt område för 5öre. Vad ska jag ta mig till?!! Har nästan lust att skriva ett mail så att han fattar att jag är riktigt förbannad o less men o andra sidan känns det fel att göra det.

Någon som har några tips om vad jag ska göra??


Ska fortsätta med min uppsats även fast han säger som han gör. Jag ska bli klar nu för det blir lite svårt att gå upp med den vid nästa tillfälle för då är det ju dags för bebisen att komma. Men men jag ska stå på mig har jag bestämt.

Presentation

Omröstning

Nu skulle det varit sommar och sol. Vem fler än jag vill ha sommar?
 Ja
 Nej
 Spelar ingen roll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards