Alla inlägg den 6 september 2008

Av Marlene Yrjas - 6 september 2008 12:08

Igår jobbade man på dagen o det var riktigt skönt att sluta klockan 13 o veta att man gjort något hela veckan :)

Efter jobbet åkte jag till mamma o hälsade på där var alla mina andra syskon också, kikade igenom Sabinas jultidningar eftersom det är hennes första gång hon säljer. Kommer själv ihåg hur roligt det var att sälja. Jag o Marielle gick runt o knackade på hos folket i Nyland. Jag har iaf beställt två böcker hittills en var en julgodis kokbok o den andra kommer jag inte ihåg hehe..minnet är inte min starka sida just nu :)

När Markus kom hem så kände vi båda att vi inte orkade laga mat men då kom vi på att Kramm har ju börjat med tacobuffé igen så vi begav oss dit med Anna o Bylla. Det var väldigt trevligt o vi tog det riktigt lungt så man fick i sig lite mat :) Till efterrätt åkte vi o köpte en milkshake, den första för året o den var super god...jag tog jordgubbssmak :)

Vi åkte sedan runt lite o tittade på hus o områden för skojskull o stannade sedan hos Micke där även Marie var. Nu syns det verkligen att dom också ska ha barn. Dom är en månad före oss så hon hade lite mer mage än vad jag har, det går rätt sakta för min mage att växa men nu syns det om jag själv får säga. Det blev ett trevligt besök o sedan blev det lite tv hemma men jag somnade på en gång. Är som en pension på kvällen, trött, trött o åter trött.

Idag har jag startat dagen med en morgonpromenad m. Markus o det var skönt men samtidigt jobbigt. Märker att uppförsbackar har blivit jobbiga att gå i haha...går väldigt sällan nu men det känns ändå skönt för jag känner inte att jag behöver gå varje dag för att må bra :)

Skulle ha följt m. några ur min familj till slottdalsgrevan men jag känner att jag kommer inte att åka gå uppför i nästan en timme m. fika väskan på ryggen. Nästa år då SKA jag följa m. o då kommer jag vara "fit for fight" :)

Blir istället fotboll senare idag o till kvällen är jag själv så jag har inga planer på vad jag ska hitta på.

Har inte så mycket att skriva nu så KLART SLUT!

Presentation

Omröstning

Nu skulle det varit sommar och sol. Vem fler än jag vill ha sommar?
 Ja
 Nej
 Spelar ingen roll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards