Alla inlägg den 7 september 2008

Av Marlene Yrjas - 7 september 2008 12:52

Gårdagens fotbollsmatch mellan Väja - Bollsta vann Bollsta så det var ju roligt. En väldigt spännade derby match, ofta då det är många som är för tända på planen hehe.

På kvällen åkte jag ner till Ramona o Tomas en sväng o pratade sedan blev det ett besök hos Marielle o Toni, vi såg filmen X-files o den var faktiskt bra. Var lite skeptisk ibörjan men man jag ändra min tanke angångende filmen för den var mer profession än vad serien var när den gick. Kul att det var samma skådespelare som i serien annars hade jag blivit besviken.

Kom hem vid 23 o fortsatte titta på tv till kl. 1 då var det sängen som gällde. Markus kom hem 1.20 så jag hade bara hunnit slumra till då hann kom hem :)

Idag har varit en slappar dag hittills, vi låg o drog oss i 1.5timme innan man steg upp ur sängen o det var riktigt skönt. När man kan göra det då är man verkligen ledig.

Rosita ska komma förbi om ett tag m. barnen för vi ska kika igenom jultidningarna en gång till o se om man hittar nå mer fynd :)


Presentation

Omröstning

Nu skulle det varit sommar och sol. Vem fler än jag vill ha sommar?
 Ja
 Nej
 Spelar ingen roll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards