Alla inlägg den 18 september 2008

Av Marlene Yrjas - 18 september 2008 14:29

Har nu pluggat några timmar, städat huset o duschat. Nu sitter jag här en stund o sneglar över på Tv emellanåt. Känner att jag måste vila ryggen innan jag fortsätter plugga.

Blir ett väldigt kort inlägg denna gång :)

Av Marlene Yrjas - 18 september 2008 10:41

Igår då blev det flera timmar som man satt o pluggade, man orkar inte sitta en hel dag eller rättare sagt jag orkar inte sitta en hel dag framför datorn o plugga. Jag måste ha en pauser o igår då blev det att man satt o titta på Idol på kvällen...super bra jury i år. Först var man lite skeptisk till att dom hade att ut juryn men nu är man väldigt glad över att dom gjorde det eftersom dom är ju så professionella, glada o roliga :)

 Det hände inte så mycket mer under dagen för mig men det räckte faktiskt.


Idag startade jag med att sitta i telefon, Rosita ringde o under samtalet hann jag fika, gå på toaletten haha...blev 1.5timme nästan i telefonen så därför har jag inte hunnit börja plugga ännu. Ska försöka sitta några timmar o som paus idag blir det att städa o duscha. Vid 16 ska jag neröver mot K-fors för vi ska äta middag hos Markus mamma, ska bli SÅ skönt att slippa tänka o laga mat själv :) Det är den stora fördelen då man blir bjuden på mat.

Jag har ju även turen att imorgon också bli bjuden på mat för då ska nämligen jag, Marielle o Frida bege oss till H-sand där Angelica ska välkomna oss i deras lägenhet som man ännu inte sett. Jag vet, det är lite skandal att man inte sett den ännu men det är inte så lätt att få till en dag man kan träffas...vi har försökt hela sommaren men det har alltid krockat för något. Men nu jäklar ska det bli av o jag ser framemot det. Det är jag som kommer att köra för dom andra ska nämligen dricka vin, tro vad jag ska dricka då? Blir väl någon god läsk kanske hehe :)

Nej fy på mig nu har jag inte tid att skriva här något mer...tid är pengar!!

Presentation

Omröstning

Nu skulle det varit sommar och sol. Vem fler än jag vill ha sommar?
 Ja
 Nej
 Spelar ingen roll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards