Alla inlägg den 21 september 2008

Av Marlene Yrjas - 21 september 2008 15:40

Nu är det söndag o då är det en dag då jag brukar göra så lite som möjligt men denna söndag har varit ett undantag. Ska berätta varför snart :')


Igår hängde jag med Rosita till Sollefteå, det blev byxköp till Sabina o inte så mycket mer. Kikade faktiskt på lite kläder till mig själv eftersom jag snart inte kan ha så mycket av det jag har. Men jag hade ingen vidare tur på den biten, så jag kom hem med ingenting. Vi åkte ner till mamma direkt efter resan o hälsade på. Mamma är ju i Gävle på veckorna nu så då får man passa på att hälsa på då hon kommer hem. Var där nån timme sedan fick man skjuts hem o inväntade Markus. Det hände inte så mycket på kvällen förutom att man låg i soffan o kikade på tv.


Tillbaka till dagens sysslor, en morgonpromenad m. Markus över berget. Snacka om att en speciell backe var JOBBIG men till våren efter att man fått då jäklar ska den backen inte vara min fiende utan min vän haha :) Man kom hem duschade, fikade o sedan började man pyssla på ute med att måla en barnsäng. Det var inte BARA att måla den för det tog en evighet. Har nu bara målat ett varv för känner att min rygg inte klarar mer. Hjälp Markus att växa bilen o är jag inne. Har varit ute hela dagen o man har passat på att njuta nu när det varit en sån vacker höstdag :) Ramona, Isadora o Casanova kom på besök en sväng, det var riktigt trevligt. Dom hade tagit sig en lite promenad för att foto en del. Isadora ville foto min mage medan hon var här så det var bara att dra upp tröjan o visa den haha. Hon hade sin lilla väska med sig o din hade hon sin kamera o en telefon. Viktigt att få med sig allt då man ska hemifrån en stund :)

Nu lär det nog inte dröja så länge innan det blir mat o idag ska vi äta KINAMAT *mums*. Jag har sett framemot det i över 2veckor o idag ska det bli av :) Efter maten ska jag försöka plugga en del eftersom jag ska jobba hela veckan som kommer.

Snart är det en ny vecka med nya utmaningar!

Presentation

Omröstning

Nu skulle det varit sommar och sol. Vem fler än jag vill ha sommar?
 Ja
 Nej
 Spelar ingen roll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards