Alla inlägg den 20 september 2008

Av Marlene Yrjas - 20 september 2008 10:57

Igår jobbade jag hela dagen o det var riktigt kul måste jag säga. Glad att man får jobba o njuter varje gång jag får chansen att jobba med barn. Nu lät det där lite konstigt kanske men jag är överlycklig för jag blir så glad inom mig att jobba med barn :) Hoppas ni inte missförstår mig nu.

Efter jobbet åkte man hem o tog sig en dusch sedan bar det iväg till Marielle o tillsist for vi o hämtade Frida i K-fors. Vårt mål var H-sand till Angelica o vi lyckades hitta dit även fast Marielle hade lite fel på vägen hehe :) Men det är sånt man får ta.

Angelica hade gjort en jätte god kycklingpaj o sallad som middag o det njöt man av länge. Blev rätt mycket ätande hehe :) Efter att ha pratat en massa o njutit av maten så begav vi oss till vardagsrummet till sofforna, godiset, chipset o ostkrokarna. Så med andra ord slutade man aldrig att äta under kvällen eller att prata. Vi pratade om allt som finns att prata (nästan) om o skrattade massvis o det är ju bra för då har vi nu förlängt våra liv lite till. Hade vi umgåtts ofta skulle vi aldrig dö för vi har alltid super trevligt tillsammans med mycket skratt, skicksnack o ätande hahha :D Vi tittade på klockan en gång under kvällen o då var den var 22 så då kändes det att man hade hur lång tid till att sitta o prata, viips så när Johnny kom hem (Angelicas man) så var klockan helt plötsligt halv 1. Tråkigt att vi bor så långt i från varandra eller långt o långt...det blir ju 12mil ToR. Då var det dags att packa ihop o åka hem....dom andra damerna hade druckit lite vin under kvällen också men det var sparsamt måste jag säga hahahha. Med eller utan vin så var det en super trevlig kväll o jag ser iaf framemot nästa gång vi ses allesammans :) Bilresan hem var också trevlig för då fortsatte pratet enda till då jag släppte av Marielle för då var man själv igen. Var hemma vid 2-tiden o då var det sängen som gällde.


Idag vaknade jag av att ha en mardröm, har många sånna måste jag erkänna. Låg o drog mig i sängen då Rosita ringde, nu väntar jag på att hon ska hämta upp mig för jag ska hänga med till Sollefteå en sväng. Kan vara roligt att göra det som man aldrig gör annars. Vet inte när Markus kommer hem för han har sovit hos sin pappa o fixat med bilen. Men men nån gång under dagen lär han nog också dyka upp. Detta var allt jag har att dela med mig just nu. Ska fixa iordning mig så att jag inte ser sjuk ut då jag ska gå på stan. Trevlig helg på er samtliga!!

Presentation

Omröstning

Nu skulle det varit sommar och sol. Vem fler än jag vill ha sommar?
 Ja
 Nej
 Spelar ingen roll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards