Alla inlägg den 17 september 2008

Av Marlene Yrjas - 17 september 2008 09:53

Tårta, bullar o kakor blev det igår o det var super gott :) Ramona är en jäkel på att baka måste jag säga, kunde inte säga nej till någonting eller joo till äppel/kanel bullarna eftersom jag inte gillar äpplen som blivit varma.

Mycket barn o bus var det på kalaset men man hann sitta o prata ett tag också, förstår att barn blir extra busiga då det är kalas. Nu hade ju Isadora fått en ny super fin säng som Ramona o Tomas gjort. Ramona stod för idén o Tomas byggde skulle man kunna säga :)


Idag ska jag fortsätta plugga som en tok, ska försöka vara super aktiv nu när jag är hemma o inte jobbar. Klev upp 9 imorse o det är bra för att vara jag förtillfället. Markus har åkt iväg för att klippa o färga håret så det ska bli spännande att se resultatet då han kommer hem. Ska sätta mig o läsa en massa uppsatser o se om jag får några idéer till min egen uppsats. Dagen blir nog inte så mycket intressantare här hos mig.

Presentation

Omröstning

Nu skulle det varit sommar och sol. Vem fler än jag vill ha sommar?
 Ja
 Nej
 Spelar ingen roll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards