Alla inlägg den 4 september 2008

Av Marlene Yrjas - 4 september 2008 16:02

Tjoho, nu är man hemma efter en heldag i skolan. Inte min skola utan jag har jobbat på Nylandsskolan :)

Är rätt slut i huvudet just nu, förstår inte varför jag har ont i huvudet ungefär varje dag. Känns inte så hälsosamt att äta alvedon varje dag.


Snart ska jag iväg till K-fors på ett möte m. Ramona o Marielle. De har nämligen startat upp en tjejjour i K-fors o behövde en sekreterare o undrade om jag kunde ställa upp för annars skulle det inte funka. O eftersom jag är världens bästa syster så ställer man ju upp även fast man inte är så värst inne i just detta. Det skulle inte vara så mycket mötet så det ska nog gå bra :)

Håller på att fundera ut någon mat som jag skulle kunna tillaga men jag har inga idéer o lite tid.

Blir väl något enkelt, skulle vara gott med gröt :)

Presentation

Omröstning

Nu skulle det varit sommar och sol. Vem fler än jag vill ha sommar?
 Ja
 Nej
 Spelar ingen roll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards