Alla inlägg den 25 september 2008

Av Marlene Yrjas - 25 september 2008 17:09

Igår for vi en sväng mot bollsta o hälsade på Anna o Fredrik o snackade en massa. Vi bestämde även för att gå ut o äta idag på Kramm, för vi har ju sånna där checkar som vi måste utnyttja så det var ett mycket bra förslag, slipper laga mat dessutom :)

Idag har jag jobbar mellan 7-11 sedan blev det en liten tupplur på soffan. Anledningen till att jag somnade var för att datorn/internet var så OTROLIGT segt. Jag höll på att få spunk, o förbannad som man blir la jag mig i soffan o somnade en timme :) Var på bättre humör då jag vaknade men hade jag någon tur med datorn? Nej, verkligen inte så jag har kämpat på o väntat, väntat o åter väntat på att komma fram på en sida. Har även hunnit plugga o skicka iväg en del saker till min handledare.

Ska nu alldeles strax åka o gratta Timmy som är mammas karl son. Så vi har köpt några spännande saker så det ska bli kul o se vad han tycker om det...tror att han komma bli nöjd :)

Därefter beger vi oss till Kramm o MAT!!!


Är fortfarande arg på datorn så jag lägger ner nu..

Presentation

Omröstning

Nu skulle det varit sommar och sol. Vem fler än jag vill ha sommar?
 Ja
 Nej
 Spelar ingen roll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards