Alla inlägg den 29 september 2008

Av Marlene Yrjas - 29 september 2008 15:01

Liten sovmorgon sedan var det H-sand som gällde. Hade en väldigt kort dag från 9.15 - 12. Gjorde även några ärenden på skolan innan man åkte hem.

Jag åkte inte hem på en gång utan hälsade på Ramona en sväng o fikade :) Vi gick även över till Marielle o Toni o kikade hur det gick för dom o nu är det inte så fasligt mycket kvar att göra. Eller kvar av det dom hade bestämt att de skulle göra innan de flyttar in.

Ska kika igenom min nya studiehandledning o försöka få ihop det, var rätt mycket som skulle göras så lite panik känner jag. Men det är bara att bita ihop o strukturera upp det så blir allt bra.


Har inga förslag på vad man skulle kunna äta idag. Markus kommer hem lite senare för dom spelar innebandy efter skolans slut, ett antal lärare. Tycker fortfarande det är jobbigt när det kommer till mat att laga o komma på. Att äta maten är absolut inga problem hehe :)  

Presentation

Omröstning

Nu skulle det varit sommar och sol. Vem fler än jag vill ha sommar?
 Ja
 Nej
 Spelar ingen roll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards