Alla inlägg den 22 september 2008

Av Marlene Yrjas - 22 september 2008 16:49

Mina planer för dagen ändrade sig en aning då det var lite kris på jobbet, skulle jobba till 12 men de behövde mig till 16. Det säger man ju inte nej till direkt.

Ska ha tänkt plugga om jag kommit hem tidigare så det blir till att plugga nu istället. Har varit på affären o handlat o även fast jag hade en lista o hade gått igenom kylskåpet så att jag inte skulle glömma något. Vad tror ni att jag gjorde...joo jag glömde skriva upp honung så det blev inge sånt denna gång heller.

Markus jobbar sent idag så jag har flera timmar på mig o plugga, nu när jag är själv, inte för att jag har nå problem att plugga då han är hemma men det är skönare då man är ensam.


Jag har blivit utmanad o antar utmaningen :)


Reglerna:
Svara på alla frågor,Välj ut 4 personer som du vill ska svara och utmana
dem i deras bloggar,be dem läsa din.
Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!


1. Vilken mat äter du ofta?
Olika slags maträtter med kyckling

2. När du är på kalas, är du den person som sitter eller du hjälper till att duka av?
Det beror helt på vem jag är hos, men ibland är jag lite bekväm o lat :)

3. Var sitter du helst när du bloggar?
I soffan hemma

4. Köper du ofta Triss?
Händer aldrig men jag har sagt många gånger att jag ska köpa

5. Vilket land eller stad har varit din bästa semester?
THAILAND i mars med Markus, mina syskon o deras sambos samt Isadora
Längtas oerhört mycket tillbaka o tillbaka ska vi nog någon fler gång

6. Vilken Tv-kanal tittar du på mest?
Det är helt olika men för det mesta blir det väl 3:an o 5:an 


Jag utmanar:

Ramona

Frida

Anna

Ullis

Bea

Presentation

Omröstning

Nu skulle det varit sommar och sol. Vem fler än jag vill ha sommar?
 Ja
 Nej
 Spelar ingen roll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards