Alla inlägg den 26 september 2008

Av Marlene Yrjas - 26 september 2008 17:07

Igår åt vi ju på Kramm som jag skrev o vi alla blev positivt överraskade. Inte för hade vi hade tankar på att det skulle vara dålig mat utan det var över förväntan.

Mycket mat fick vi o riktigt gott var det. Till förrätt blev det vitlöksbröd, varmrätt hjortfile med potatis o lite annat o till efterrätt blev det en kola- o pecannötspaj m. grädde för mig o Anna. Efterrätten var också riktigt stor så man fick mycet mat för pengarna.

När man kom hem var man rätt slut så satt inte så länge i soffan innan jag kröp ner i sängen.


Idag har jag jobbat hela dagen, eller jag fick mig en liten sovmorgon först :) Har varit en riktigt skön dag förutom att det har blåst men det har gått bra att jobba så jag är nöjd :) Blev enkel middag idag varken jag eller Markus orkade laga någon mat. Hann ska ju iväg snart o träna m. gruppen o jag som hade planer på att vi skulle gå ner på mästargatan o hälsa på, sedan se om Marielle o Toni var i huset för att se om dom snart blir klar så man kan komma dit o äta nångång hahaha ;)

Men jag tror jag ska gå över o kika även fast jag är ensam :)

Har inte så mycket att skriva just nu, känner mig lite nere men vet inte riktigt varför. Man kan ju inte alltid vara på topp.

Presentation

Omröstning

Nu skulle det varit sommar och sol. Vem fler än jag vill ha sommar?
 Ja
 Nej
 Spelar ingen roll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards