Alla inlägg den 16 september 2008

Av Marlene Yrjas - 16 september 2008 14:44

Har nu gjort mina ärenden i K-fors o det gick bra, tråkigt bara att man var där själv. Blev en parfym trots allt till mig, var en evighet sedan jag köpte något till mig.

Fick ett samtal från bollsta skolan o ska jobba nu på fredag o hela nästa vecka förutom tisdagen för då ska jag till Sollefteå för att göra ett ultraljud :)

Har sökt tídigare forskning o uppsatser som jag ska ta hjälp av nu när man jag skriver min o hittade faktiskt en hel del. Nu gäller det bara för mig att sätta mig ner i läsa igenom dom, men det blir inte av nu.


Nu sitter jag bara o väntar på att klockan ska bli 17 så att man kan åka ner till födelsedagsbarnet :) Ris o korvstoganoff blir dagens middag o den ska jag börja med om ett tag så att det är klart då Markus kommer hem.

Av Marlene Yrjas - 16 september 2008 11:01

Ja må hon leva, ja må hon leva, ja må hon leva uti hundrade år....

Idag fyller Prinsessan i familjen 4år o vem är denna tjej då, jo det är Isadora Yrjas Fällström som har sin dag idag :)


     

Här väntar Isadora inte på några presenter som hon gör idag utan på bilden är hon förväntansfull för vi skulle nämligen till Thailand här o är på Arlanda o väntar :)


Idag ska man senare åka till lill tjejen o gratta henne men innan det har jag en del att göra som att åka till K-fors o köpa en liten sak till o sedan handla mat o annat som man hittar :) När jag kommer hem sedan ska jag börja skriva några intervjufrågor som jag ska använda i min C-uppsats hade jag tänkt, o tillslut laga mat till Markus kommer hem så vi sedan kan åka o gratta sötnosen :D

Är sugen på att köpa mig själv en parfym men jag får se om jag gör det eller inte hehe...ha luktat på en favorit länge nu så jag kanske slår till o köper :)

Presentation

Omröstning

Nu skulle det varit sommar och sol. Vem fler än jag vill ha sommar?
 Ja
 Nej
 Spelar ingen roll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards