Alla inlägg den 29 oktober 2007

Av Marlene Yrjas - 29 oktober 2007 22:29

Nu är det snart slutet på dagen, nu är det bara sängen som väntar hehe :)

Dagen har iallafall varit lugn, jag har gjort klart en uppgift sedan har jag varit i funderarnas värld. Eller ska man säga att jag varit förvirrad och vilsen idag skulle jag vilja säga. Ibland kan man känna sig just så och idag var min tur.

Har faktiskt varit förbi Marielle en sväng, fick se två fotomodeller haha :) Nää, Marielle det var väldigt fina bilder! Skulle vara stolt jag med om man hade blivit lyckad på bild :D VI satt och snacka om helgen som kommer, för då är det HALLOWEEN party :) Har tänkt om man skulle klä ut sig men jag har insett att då måste jag köpa något roligt och det är svårt att finna sånt här, skulle varit i Sthlm där hade jag säkert hittat något roligt :)

Jag och Markus har kollat på en film ikväll, det blev Dreamgirls! Jag har sett den tidigare men det var länge sen och filmen är faktiskt bra. Lite för mycket musik kan man känna ibland men annars tycker jag den är bra.

Ramona nu får du se till att visa lite bilder på hur ni har det på övervåningen, har ju inte hunnit se hur mycket ni har gjort än :P

Imorrn blir det s-svall för hela slanten för både mig och Marielle. Vi ska träffa Marika som är en barndomskompis som man inte träffar varje dag, utan det blir nåt år emellan...tyvärr! Vi ska ta oss en fika eller något sedan ska vi även hinna träffa Catti en sväng under dagen :) Mellan all shopping ska man nog hinna med att vara social hehe. Nej nu ska jag ta mig en dusch sedan blir det tv i sängen :)

Gonatt och sov så gott

Av Marlene Yrjas - 29 oktober 2007 11:18

Idag har jag haft en lugn förmiddag. Jag började morgonen med att gå till träningsvärkstan och träna Power Plate. När jag sedan kom hem tog jag mig en dusch och sedan började jag koka min fiberhavregryn som jag äter nästan varje morgon. Medan jag kokade gröten plockade jag även ur diskmaskinen, hatar att låta den vara full och klar.

Markus ska komma hem och äta lunch idag och även mamma skulle komma över vid 12 och äta lunch här. Hon jobbade och tyckte det skulle bli skönt att äta på ett annat ställe än på jobbet. Jag kan faktiskt hålla med om att det kan vara skönt att komma bort från arbetsplatsen när man äter lunch. När jag jobbade på hemtjänstan i somras gjorde jag det några gånger för då kändes arbetspasset mycket kortare :)

Jag ska snart sätta igång och plugga, ska idag skriva klart en uppgift, skönt skönt!


Imorse när jag vaknade kände jag mig lite förvirrad, vissa dagar kan jag verkligen känna mig förvirrad på en massa saker. Jag har drömt en massa saker i flera nätter som göra mig förvirrad. När jag vaknar tänker jag mycket på drömmen och vad den kan betyda och sedan tänker jag på livet och till slut är man verkligen förvirrad. Ibland skulle jag bara vilja kunna öppna en bok och kunna finna de svar på mina tankar och funderingar. Eller på vad mina drömmar menar eftersom jag drömmer ganska lika drömmar varje natt. Varför har ingen uppfunnit en facit till varje människa?!

Det är kanske på tiden att någon gör det :)


Nej, slut på förvirringen nu för jag ska plugga!

Presentation

Omröstning

Nu skulle det varit sommar och sol. Vem fler än jag vill ha sommar?
 Ja
 Nej
 Spelar ingen roll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards