Alla inlägg den 24 oktober 2007

Av Marlene Yrjas - 24 oktober 2007 21:20

Nu har det gått en halvvecka skulle man kunna säga eller det har gått halva veckan till helgen hehe :) Ofta när onsdagen varit känns det som att det är helg snart igen. Denna helg blir inte lika lugn och skön som förra för jag ska jobba. Börjar på lördagen kl.9.30 och slutar dagen efter kl.10 så jag kommer inte göra så mycket denna helg förutom att jobba.

Idag har varit en väldigt lugn dag, först så kopierade jag en bok hos pappa sedan for jag och Markus och åt på Klassons. När vi hade ätit upp tänkt vi köra en sväng i bollsta men det slutade med att vi åkte till Fredrik och Anna där vi stannade och blev bjuden på mat, vi fick kycklinggryta i ugn och ris. Väldigt gott måste jag säga :) Vi hann även se en väldigt rolig film, synd bara att jag inte kommer ihåg vad den hette. Det var väldigt trevligt att hälsa på dem, var som sagt ett tag sen sist.


Igår kväll gjorde jag något nytt också hehe...åkte till Ramona på kvällen och hjälpte henne att sätta väv på en hel vägg och då menar jag inte en liten vägg utan det längsta på övervåningen :) Inte illa för att vara oss två, det blev riktigt bra...vi ska båda vara stolta hehe, Tomas jobbade så vi överraskade honom lite :)


Nu tittar jag på Grey´s Anatomy och kan tyvärr inte skriva något mer. Tjingeling

Presentation

Omröstning

Nu skulle det varit sommar och sol. Vem fler än jag vill ha sommar?
 Ja
 Nej
 Spelar ingen roll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards