Alla inlägg den 8 oktober 2007

Av Marlene Yrjas - 8 oktober 2007 19:10

Nu har man haft sin första skoldag denna vecka och det har gått bra. Vi har haft redovisning från 13.15 till ungefär 16.30 Man fick höra mycket samma men det gick bra ändå. Tror att morgondagen blir jobbigare för då börjar vi ju 8.15 som jag skrev tidigare och slutar 15.00 och har redovisningar hela tiden. Det som är riktigt skönt att man får sluta tidgare, alltså inte 17.00 som vi brukar göra. Saknar att ha Frida med mig, var ju så roligt när vi läste Au1 :) Man hade verkligen aldrig tråkigt och det var nästan aldrig tyst. Pratade med henne nyss i telefon, hon bor ju i Sthlm nu och jobbar. Hon gör det verkligen bra tycker jag, för jag skulle nog aldrig klara att vara ifrån mina nära och kära så länge! Det är ju tur att det finns telefoner annars hade det blivit besvärligt.

Nu ska jag kika vidare om det finns något intressant här på nätet.

Av Marlene Yrjas - 8 oktober 2007 10:28

Ja, det gör ju faktiskt det men bara till h-sand. Vaknade idag och tänkte ta mig en promenad men det blåste så mycket ute så jag låg kvar i sängen en halvtimme och bara tog det lungt. Tänkte inte på något särskilt utan bara vilade. Jag har hunnit med att fika och ska kika igenom allt jag ska ha med idag, för jag vill ju inte glömma något.

Ikväll ska Markus mamma bjuda på mat, känns väldigt skönt just för när man har sånna här skoldagar är det skönt att slippa tänka på mat när man kommer hem utan då är det redan klart. Imorrn har man ingen sovmorgon som idag utan då börjar man klockan 8.15 på morgon och slutar 15. Har redovisningar hela denna dag och imorgon. Vi är BARA 20st i min grupp.

Tjingeling

Presentation

Omröstning

Nu skulle det varit sommar och sol. Vem fler än jag vill ha sommar?
 Ja
 Nej
 Spelar ingen roll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards