Alla inlägg den 28 oktober 2007

Av Marlene Yrjas - 28 oktober 2007 12:10

Ja det är precis det jag gjort haha...nää jag ska förklara vad jag menar med 24,5timme. Det är så att jag har jobbat från igår till idag och det blev 24.5timme som jag var på jobbet.

Denna helg har jag inte så mycket att skriva om just för att jag har jobbat hela helgen känns det som. I fredas var det Idol hos Ramona o Tomas, även Marielle och Toni var där. Vi åt först pizza sedan blev det Idol och det var tråkigt att Evelina åkte ut, tycker faktiskt att Sam, Mattias eller Amanda skulle ha fått lämna programmet. Åkte sedan hem efter Idol och sov en stund innan Markus kom hem från deras premiär :)

Sedan har jag jobbat, jobbat och jobbat. Kom hem imorse vid 10.20 Har inte gjort så mycket sen jag kom hem utan bara tagit det lungt och det lär jag nog fortsätta med att vara en lugn söndag. Till veckan blir det en hel del plugg och en s-svalls resa :) Sedan kanske det kommer fler överraskningar under veckan! Nästa vecka ska vi ha fest och det är något jag ser framemot :D  

                                         



Presentation

Omröstning

Nu skulle det varit sommar och sol. Vem fler än jag vill ha sommar?
 Ja
 Nej
 Spelar ingen roll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards