Alla inlägg den 3 oktober 2007

Av Marlene Yrjas - 3 oktober 2007 20:22

Nu har man nyss kommit hem från Nyland, kan man tänka sig att snart är det hemma igen :) Kan aldrig bli för mycket av Nyland haha

Idag har varit en dag jag inte gjort någonting och då menar jag verkligen ingenting. Jag har sett en film och suttit och latat precis hela dagen, åkte till Nyland nu på kvällen några timmar. Hade köpt med mig bullar, var ett bra erbjudande från konsum sedan köpte jag även en kolatårta. Ville visa min tacksamhet för alla som alltid ställer upp för en, alltså min familj för det gör dom verkligen. Jag har även en ängel här hemma som ställer upp för mig och det är min underbara sambo Markus och även han ska få en liten överraskning när han kommit hem från Showbiz träningen :D

Nu sitter jag bara och väntar på att klockan ska bli 21.00 för då ska jag se mitt favvo program nämligen Grey´s Anatomy. Imorrn blir det nog en del plugg för mig, mer än igår och idag haha.

Tjingeling

Av Marlene Yrjas - 3 oktober 2007 11:05

Blir nog inget plugg för mig idag heller, en klasskompis till mig har fortfarande min bok men jag har inte så bråttomt så det gör inget heller :) Igårkväll jobbade jag ju till 21.00 och det var väldigt skönt att åka hem sedan och bara ta det lungt med Markus i soffan. Den var en väldigt lugn kväll på jobbet, jag satt mest och löste en massa korsord mellan alla uppgifter med de boende :)

Jag och Markus väntar fortfarande på om vi kommer kunna flytta i slutet av denna månad eller om vi måste vänta till i slutet av December. Det är verkligen en LÅNG väntan måste jag säga. Dom skulle försöka nå mannen till det hus de är sugen på och så kan man ju hoppas på att dom ringer oss på en gång efter det, så man slipper vänta.

Markus klev upp tidigt idag igen, även fast han inte behövde det. Eller det behövde han ju faktiskt han skulle iväg med Fredrik och spela golf. Dom får det säkert härligt i den friska luften, själv sitter man inne och har verkligen ingen lust till att kliva utanför dörren. Nää nu ska jag kika runt på internet och se om det är något man måste handla till huset, det är oerhört roligt det här...har redan bestämt vilka rum och vilka färger vi ska måla om :D

Tjingeling

Presentation

Omröstning

Nu skulle det varit sommar och sol. Vem fler än jag vill ha sommar?
 Ja
 Nej
 Spelar ingen roll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards