Alla inlägg den 21 oktober 2007

Av Marlene Yrjas - 21 oktober 2007 19:41

Nu är det alldeles mörkt ute och jag har tänkt en massa lampor inne för att få det lite mysigt i oktober mörkret. Sitter ensam nu för Markus är och tränar med Showbiz. Jag sitter och lyssnar på Tokio Hotel - Monsoon

en härlig låt.

Idag har det blivit att man ränt runt lite. Jag och Markus hade lite tråkigt på eftermiddan så vi tog en sväng med bilen, först åkte vi till Bollsta till hans bror för Markus tänkte höra om han kunde hjälpa han med en sak. VI fortsatte sedan vidare till mamma för att lämna en tavla som jag köpte i Egypten som jag tycker passar bättre hos henne nu när hon håller på att göra om. Marielle var även där så hon fick nu tillbaka sin Ellos katalog...nu är du väl glad ;)

Innan vi åkte hem till K-fors åkte vi runt en sväng på sandslån och kikade sedan for vi förbi vårt hus vi snart ska flytta in i :)

När vi kom hem gjorde vi lasagne som blev oerhört god...blev en film som heter The heartbreak kid. Jag tro det var så den hette hahha. Som jag skrev tidigare så är Markus och tränar och jag försöker fördriva tiden med något..men jag har inte riktigt kommit på vad jag ska göra haha :)

Nu får det vara nog nu ska jag se till att ringa någon...vem vet..det kanske ringer hos DIG snart hihi :D

Av Marlene Yrjas - 21 oktober 2007 12:58

Imorse vaknade man av väckarklockan, jag hade nämligen ställt den på 10.00 ifall vi inte vaknade innan och det gjorde inte vi idag. Väldigt skönt att ha en dag där man verkligen kunde sova ut lite längre :)

Vi tog oss båda i kragen och tog en lång promenad runt Björknäs, det var oerhört skönt väder. Synd bara att man hade klätt sig lite för varmt haha. När vi nästan var hemma stötte vi på en liten katt, tro det var en tös för den hade ett rosa halsband. Det var långhårig och kom springande mot oss och mysade en stund, kurra gjorde den med hehe :) Synd att Markus är allergisk för det skulle vara mysigt med en katt eller en hund. Men men nu är det som de är får vänta till man får barn för då har man något mysigt dynget runt ;)

idag blir det en riktig slappar dag som alltid på söndagar. Jag har kikar igenom mina skoluppgifter och ska planera veckan, hur jag ska plugga osv.


Drömde inatt att jag var gravid men jag visste inte hur jag skulle berätta det till Markus men jag var väldigt glad över det men ändå nervös hur Markus skulle reagera. :)

 


Just ja, glömde skriva att jag har beställt i Ellos katalogen och om 7-10dagar får man lite nya kläder plus ett hårstylingsset :) Mest för den som jag beställde haha.

Nu får det vara nog med detta, ska kanske läsa lite eller finner jag något annat att göra ;)

Tjingeling

Presentation

Omröstning

Nu skulle det varit sommar och sol. Vem fler än jag vill ha sommar?
 Ja
 Nej
 Spelar ingen roll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards