Alla inlägg den 25 oktober 2007

Av Marlene Yrjas - 25 oktober 2007 14:53

Nu har jag pluggat hela dagen, eller dagen är ju som sagt inte slut ännu men jag måste ta en liten paus nu. Jag har gjort klart 4kapitel av 6, så jag har faktiskt hunnit med en del idag. Håller på med ett matte seminarium och boken jag ska använda mig av heter bra matematik för alla. Den är väldigt bra och jag skulle vilja köpa den för det finns många guldkorn i den. Synd bara att litteratur är så dyrt, eller inte allt men sånt som jag använder mig av är väldigt dyrt. Varför kan det inte vara billigt för? Då hade man kunnat köpt många många böcker :)


Jag ska vänta till klockan 16.00 innan jag kan hämta mitt Ellos paket så till dess får jag bara ta det lungt och göra ingenting. Efter man har hämtat paketet och ätit middag kanske det blir mer plugg om jag orkar. Markus ska nämligen iväg ikväll igen och träffa gruppen. En sista träff innan premiären imorgon. Skulle vara kul att vara där men synd att det är så dyrt för då vet jag att ingen vill åka dit med dig och äta. Men men man får inte alltid det man vill.

Av Marlene Yrjas - 25 oktober 2007 11:30

Idag så måste jag plugga hela dagen, kommer ta en paus senare då jag ska hämta Ellos paketet :)

Idag har jag tränat Power plate och det var riktigt skönt, kände mig lite stel i kroppen idag. Jag ska snart börja plugga och försöka beta av några uppgifter, eller åtminstonde en uppgift :)

Drömde en liten mardröm i natt:

Jag, Ramona och Marielle skulle på fest och vi var hos mamma och skulle fixa oss. Det var ingen annan där förutom vi. Jag gick över till en kompis för att kika läget och efter en stund kom det en massa folk in i den lägenheten så jag valde att gå hem. När jag väl kommit till mammas hus är min bil och alla andras bilar borta, när jag gick in va det alldeles tomt med folk inne plus att en massa saker som vi skulle ha med oss var borta. Jag gick runt men hittade ingen. När jag sedan gick in i vardagsrummet igen står Marielle där och gråter, jag frågar vad som hänt och då berättar hon att Toni har dött. Jag blev alldeles chockad och frågade hur det hade gått till som. Hon sa att han hade ett sår och han hade slagit i eller blivit slagen där, därför som han dog. Vi grät tillsammans och sedan vaknade jag.


Det är hemskt att drömma sånna drömmar! Nej nu ska jag inte drömma mer utan nu ska jag plugga.

Presentation

Omröstning

Nu skulle det varit sommar och sol. Vem fler än jag vill ha sommar?
 Ja
 Nej
 Spelar ingen roll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards