Alla inlägg den 26 oktober 2007

Av Marlene Yrjas - 26 oktober 2007 14:05

Idag startade min dag av ett telefonsamtal, det var Ramona som väckte mig och berättade att det var halva priset på alla leksaker och spel på Coop i H-sand. Det var ju något som jag icke kunde missa, Marielle ringde mig ett tag senare och berättade att hon och Toni skulle plocka upp mig för dom skulle också dit men de fortsatte sedan mot S-svall efter deras köp. Det blev en hel del julklappar till alla syskonbarn. Jag köpte lite till Kevin och Lucas, det är Markus broders barn och så köpte jag till lilla prinsessan Isadora :) Köpte även en liten julklapp till mig och Markus, eller jag vet ju redan vad det är men det är till oss båda ändå haha :) Har till och med paketerat in det.

Jag köpte även hem pärlor, pennor och en stor hmm...hur ska jag skriva det som, ett stort fodral med en massa olika slags pennor, vattenfärg m.m

Är ju så bra att ha sånt hemma ifall man får besök av någon liten eller Sabina och Sammie, dom är ju inte så små längre men dom tycker också om att pyssla :) Halloween godis har jag även köpt, lösgodiset kostade 3.90:-/hg och det kunde jag inte skita i utan nu är det klart med godis till festen nästa helg :) Ska köpa chips och mat och en massa till fast det gör jag nästa vecka.

Ikväll blir det att man far till Nyland och närmare bestämt hem till Ramona, Tomas och Isadora. Vi ska äta pizza och godis, sedan blir det IDOL. Hade velat åka till Hornö eftersom Markus ska uppträda med gruppen, de har ju som sagt premiär ikväll eller den här helgen. Jag har bestämt att åka och kia på dom lite längre fram men det hade varit kul att se dom, är lite avvis för jag hade också velat göra något dylikt :)

Just ja, får inte glömma att skriva att jag har varit duktig efter h-sands resan för när jag kom hem städade jag hela lägenheten :D Inte illa, tänkte först skita i det men de som känner mig vet att jag inte bara kan lämna det. Har gjort det någon gång förut men det är svårt.

Nu ska jag ta och äta något, är väldigt hungrig!

LYCKA TILL SHOWBIZ ikväll :D


Presentation

Omröstning

Nu skulle det varit sommar och sol. Vem fler än jag vill ha sommar?
 Ja
 Nej
 Spelar ingen roll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards