Alla inlägg den 7 oktober 2007

Av Marlene Yrjas - 7 oktober 2007 21:18

Har varit och ätit mat hos Marielle och Toni, även Ramona, Tomas och Isadora var dit bjudna. Dom bjöd på tacos och till efterrätt blev det fruktsallad, riktigt gott :)

Vi satt och pratade en massa om huset vi köpt och om den resa vi ska göra om några månader till Thailand. Vi fann andra sätt som skulle kunna underlätta resan till och från Sthlm. Nu ska jag ta och undersöka priser på flyg och tåg, det kanske lönar sig :)

Gick även över till mamma en sväng och skrev ut en massa papper som jag behöver ha med imorrn när vi ska redovisa i två dagar på skolan. Sedan påvägen hem for vi in en sväng till Markus bror Henrik och Jeanette. Även barnen var vaken så vi träffade dem en sväng. Markus fixade lite med motorcykeln och sedan for vi hem. Nu är vi hemma och nu har jag fixat klart uppgifterna som jag ska ha med imorrn och ska nu söka lite på internet.

Nej nu får det vara nog!

Av Marlene Yrjas - 7 oktober 2007 11:54

Igår var en riktigt trevlig kväll, en gammal kompis som inte längre bor här i Ångermanland var på besök hehe :)

Catti och jag satt och pratade hela tiden och glömde nästan bort att vi måste få i oss någon mat så vi gick ner på Träffen och tog oss en god sallad var. Vi gick sedan hem till mig igen och fortsatte prata, vi hade hur mycket som helst att prata om. Marielle ringde efter ett tag och meddelade att Marielle, Toni, Anna o Micke också skulle komma på besök. Vi satt och så drack och snackade hela kvällen lång. Även gamla fotoalbum kom fram haha...alltid roligt att prata gamla minnen :)

När dom åkte hem la jag mig i sängen och tittade på tv en stund.


Idag har jag inte gjort någonting. Det känns verkligen att det är söndag idag. Man har hunnit med frukost och bara slappat. Marielle o Toni ska idag bjuda på mat och det känns väldigt skönt att slippa laga något själv. Ikväll blir det nog väldigt lungt när man kommer hem. Jag ska förbereda vad jag ska ha med mig imorgon då jag ska till H-sand på skola. Jag har ju nämligen skolvecka nu och det känns rätt bra ändå...tidiga mornar och sena dagar men det gäller ju bara för en vecka.


Presentation

Omröstning

Nu skulle det varit sommar och sol. Vem fler än jag vill ha sommar?
 Ja
 Nej
 Spelar ingen roll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards