Alla inlägg den 2 oktober 2007

Av Marlene Yrjas - 2 oktober 2007 11:00

Nu är det en ny dag igen, är det inte härligt. Det är skönt att dagarna går fort just för att vi köpt hus :) Igår skrev jag om en god nyhet, att vi skulle kunna flytta in tidigare osv, men nu är det inte säkert längre. Dom vi köpt huset av vet inte om de ska ta det andra huset nu eller om de ska vänta till de datum vi bestämt att vi ska ta över. Man håller tummarna hela tiden på att de ska ringa och säga att de tar huset och då kan vi flytta i slutet av denna månad! Nu alla ni som läser får också se till att hålla tummarna för oss :P

Har så mycket planer när det handlar om huset. Det som är skönt är att jag pluggar distans och när jag behöver en paus i plugget så kan jag pyssla på i huset som exempelvis måla om hallen :) Sedan är det ett rum uppe som också ska målas och då har jag hur mycket tid till att fixa allt sånt.


Idag har jag tänkt att jag ska åka till Nyland över dagen för sedan klockan 16.00 ska jag jobba i Lo. Det är bara en litet pass för jag slutar klockan 21.00 Jag jobbar för Marielle dessa timmar sedan kommer hon och sover där, hon och Toni ska knäppa kort. De firade 7år nu i augusti och bestämde sig för att göra något annat än vad de brukar göra så det bestämde sig för att knäppa kort i en studio :) Blir säkert skit snygga kort!

Nää, nu ska jag kika igenom posten som kommit, blir så irriterad över att vi får vår grannes post varje dag. Han heter också Molin men på hans dörr står det även H Molin men endå får vi hans post hela tiden :(

När jag tittat igenom posten ska jag sedan ta mig en dusch och sedan bär det nog iväg till Nyland. Måste passa på att hälsa på alla! :)

Tjingeling

Presentation

Omröstning

Nu skulle det varit sommar och sol. Vem fler än jag vill ha sommar?
 Ja
 Nej
 Spelar ingen roll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards