Direktlänk till inlägg 25 februari 2009

Vår ängel är nu 2veckor

Av Marlene Yrjas - 25 februari 2009 19:57

Tiden rinner på och Melody är nu 2veckor gammal :)



Hon har idag fått åka på sin första riktiga resa till Sollefteå där vi gick i lite affärer. Blev ingen hel dag eller man kan nog inte vara där en hel dag eftersom det inte finns så överdrivet många affärer där men det blev någon timme iaf.

Vi handlade faktiskt lite saker, det blev några pyjamasar till Melody...hade velat hitta något mer men det var inget som föll mig i smaken.

Vi hade faktiskt planer på att göra en liten tårta som vi skulle fira med nu när hon är 2veckor men dom tankarna försvann någonstans under dagen hehe :)

Ingen promenad har det blivit idag förutom då vi gick i Sollefteå...får bli en annan dag och nu när det ska vara mild ute kanske man kan vara ute lite mer än vad man varit den sista tiden.

 Här kommer lite bilder på vår underbara sötnos som idag är 2veckor :)


Här myser vi i soffan :)


Moster Ramona, kusinen Isadora och Melody poserar för kameran ;)


Far och dotter myser i soffan :)


Första promenaden blev en kort promenad


Det var en del bilder som vi knäppt mer kommer det bli i framtiden hehe :)

 
 
Ullis

Ullis

25 februari 2009 20:44

Oh, grattis på tvåveckorsdagen Melody! :) Guu va liten & söt hon är, man vill bara "snusa" på henne! Hihi. Har hon gått ner nåt i vikt sen ni kom hem? Nilia gick ner litegrann, men hon vägde ändå ett kilo mer än Melody när hon va nyfödd. Vilken klomp vi fick va?! Haha. Kram

http://www.flimmra.blogg.se

 
Ingen bild

Linda

26 februari 2009 18:05

Hej hopp!
Vilka fina bilder på er lilla sötnos, hon är så söt. Å vilken duktig syster du har som knäpper alla fina kort jag har ju tittat tillbaka lite på alla fina magbilder :) Filip fick feber för första gången förra helgen och blev förkyld så nu har vi provat på magsjuka och feber. Nu är Peter och jag lite snoriga så vi får vänta lite till innan vi kan komma så vi är riktigt friska. Hua om vi skulle komma med några baciller... Men den som väntar på något gott :) Förstår att ni njuter av varje dag det är ju såååå mysigt när de är så där liten. Nu när de större är de mer roliga och med på ett annat vis. Men du ska veta vad jag saknar när de ligger helt stilla i sängen å man bara kan ligga och snusa på dem det är så mysigt. Filip har myror i brallan och ligger stilla i 2 sekunder sedan vill han inte mysa mer :) Ha det nu så bra så hoppas vi att vi ses snart för vi är ju så nyfikna på henne. Kramar från Linda, Peter & Filip

 
Ingen bild

Anna

26 februari 2009 18:43

2 veckor, herre gud va tiden går fort =) Söt är hon iallafall =)

 
Bea

Bea

27 februari 2009 10:10

Åh vilka underbara bilder! Det ser ut som hon ligger och pratar med far sin :)

http://beabat.bilddagboken.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marlene Yrjas - 13 november 2009 19:51

Min lilla tös är nu 9månader o tiden bara rinner iväg. Tycker det var nyss som jag höll min lilla ängel som vid födseln bara var 49cm :) Tiden bara rasslar förbi med en rasande fart. Nu den senaste tiden har jag faktiskt hunnit med en hel del. Ja...

Av Marlene Yrjas - 14 oktober 2009 14:44

Idag är det en fin höst dag när solen lyser och det är behagligt ute :) Har varit ute på en promenad med min familj och besökte då även affären. Innan det så var det rätt lungt här hemma. Imorse hade vi även en annan liten filur på besök nämligen I...

Av Marlene Yrjas - 11 oktober 2009 11:13

Vill inte att det ska bli kallt men det är det ute nu. Jag hatar att frysa och det är något jag gör varje dag. Det spelar ingen roll om jag klär på mig en massa kläder för att hålla mig varm då man ska gå ut, jag fryser ändå. Tänk vad skönt det sku...

Av Marlene Yrjas - 2 oktober 2009 20:17

Sitter i soffan m. gotta, chips o dricka. Tyvärr är jag själv ikväll så det blir nog inte en sån sen kväll. Men idol ska jag iaf se på :) Utröstningen lär jag nog inte orka titta på men men. Sängen är ju skön den med.   Har idag varit i K-fors m....

Av Marlene Yrjas - 1 oktober 2009 11:43

...skulle kunna skriva en hel del just nu över tankar, känslor, funderingar kring livet. Men det tänkte jag inte göra för jag vill inte lägga ut allt om mig själv för då får jag ju inte ha något för mig själv. Som sagt är det nyttigt att tänkta p...

Presentation

Omröstning

Nu skulle det varit sommar och sol. Vem fler än jag vill ha sommar?
 Ja
 Nej
 Spelar ingen roll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards