Alla inlägg den 18 februari 2009

Av Marlene Yrjas - 18 februari 2009 15:24

Har haft besök av mamma en sväng under dagen.

Melody sov men hann faktiskt kika på hennes mommi en liten stund innan hon somnade hehe :)

Man får ta vara på de stunder som hon är vaken eftersom det inte är så ofta hon är vaken. Men jag tror hon mår bra av att sova för en vacker dag kommer hon vara pigg mest hela dagarna ochdå behöver hon sova en del nu och även växa och utvecklas.


Det finns ingen stress runt en förtillfället utan man tar dagen och timmarna som dom kommer. Endast då Melody ska äta har man bestämma tider annars låter man tiden avgöra vad man pysslar med :)


Tack alla för de fina presenter som Melody fått från dagen då hon föddes och fram till nu. Hon är väldigt glad över de hon fått även fast hon inte säger det hehe :)

Av Marlene Yrjas - 18 februari 2009 11:04

Det känns inte som det finns något negativt alls i ens värld just nu. Därför som det blir många inlägg där jag bara skriver om hur lycklig jag är :)


Igår kom Showbiz hit för de skulle ha möte och Melody fick fina presenter samt att hon fick höra en hel del sjungandes under kvällen hehe.

Tro om vår lilla ängel kommer bli en tös som tycker om att sjunga då hon blir stor eller kanske hon blir en super duktig fotbollsspelare?

Ja, det är mycket man hinner fundera på när man är hemma.

Hur kommer hon att se ut om några år med mera.

Men man vill inte att tiden ska gå så fort så att man får svar på det ännu utan nu njuter man av varje dag, timme, minut och sekund :)


Om ungefär en timme kommer mamma på besök så då ska det bjudas på lite fika :)

Det är roligt med besök, skönt att ha folk runtomkring en som bryr sig om.

Jag har ju Markus hemma varje dag nu och det är jag oerhört skönt.

Skulle inte klara en dag utan honom eller Melody!!


Nu ska jag kika på lite bilder på datorn så att man får lite tips om hur vi ska fota vårt familjekort som ska in till tidningen :)

Presentation

Omröstning

Nu skulle det varit sommar och sol. Vem fler än jag vill ha sommar?
 Ja
 Nej
 Spelar ingen roll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards