Alla inlägg den 5 februari 2009

Av Marlene Yrjas - 5 februari 2009 19:19

Det blev en del ändrade planer efter att jag hade pratat med Ramona för Isadora ville nämligen komma och hälsa på och det fick hon mer än gärna göra :)

Vi har gjort bort en del av de saker jag skulle göra idag tillsammans medan andra saker gjorde jag då hon spelade lite dator.


Vi har även hunnit äta lunch, packa min och bebisens väska klart eller åtminstonde nästan hehe. Några små saker kvar som ska läggas i.

Sett lite på tv för att vila kropparna våra sedan har vi spelat yatzy två gånger :) Vi hann med en hel del, just ja även en piggelin hann vi äta...inte illa nu när det är vinter haha men har man nyligen varit sjuk får man äta glass :)


  • Skriva klart ett förlossningsbrev  
  • Packa väskan som ska med på BB
  • Vika tvätten och bära upp den   
  • Göra en grekisksallad till middag 

  • Jag hann med allt det jag hade satt upp på min göra-lista samt att jag hann med mer :) Skönt att man är pigg igen. Har handlat hem lite saker för efterrätten som jag ska bjuda på imorgon då jag ska träffa brudarna mina :)

    Vi ska först köpa pizza från Sandslån sedan ska jag bjussa på en super god efterrätt som jag åt på nyår.

    Hoppas bara att jag kan göra den lika god som den var på nyår.

    Ska bli riktigt skojj att träffas för imorrn är nog sista gången som jag och brudarna träffas allesammans innan det är den STORA dagen för mig och Markus.

    Men jag ska någon dag eller kväll framöver åka och hälsa på Frida i huset och se hur dom har fått det, skulle gjort det denna vecka men då blev jag sjuk så det blev inget av.


    Av Marlene Yrjas - 5 februari 2009 10:51

    Jag tror jag är frisk, eller jag är frisk rättare sagt.

    Igår var första dagen som jag kände mig någorlunda frisk, ingen feber men hosta och förkylning.

    Idag känner jag mig pigg fast lite hosta och förkylningen är inte helt borta, men det får jag vara nöjd med. Orkar ju som sagt göra någon nytta idag :)

    Tog det lungt imorse med en sovmorgon sedan en härlig frukost.

    Idag har jag en kort göra-lista så det ska inte bli så svårt att fixa.


    • Skriva klart ett förlossningsbrev  
    • Packa väskan som ska med på BB
    • Vika tvätten och bära upp den   
    • Göra en grekisksallad till middag 

    Det var ingen lång lista så jag hinner även vila lite däremellan. Dumt att ta ut sig första dagen man känner sig pigg :)



    Presentation

    Omröstning

    Nu skulle det varit sommar och sol. Vem fler än jag vill ha sommar?
     Ja
     Nej
     Spelar ingen roll

    Fråga mig

    0 besvarade frågor

    Kalender

    Ti On To Fr
                1
    2
    3
    4 5
    6
    7
    8
    9
    10
    11
    12
    13
    14
    15
    16 17 18 19
    20
    21
    22
    23 24 25
    26
    27 28
    <<< Februari 2009 >>>

    Tidigare år

    Sök i bloggen

    Senaste inläggen

    Kategorier

    Arkiv

    Länkar

    RSS

    Besöksstatistik


    Ovido - Quiz & Flashcards