Alla inlägg den 17 februari 2009

Av Marlene Yrjas - 17 februari 2009 14:27

Man kan inte riktigt förstå att dagarna nu har en mening.

När man var hemma innan Melody föddes kändes det drygt att vara hemma och jag ville bara jobba eller hälsa på någon av syrrorna.

Nu vaknar man på morgonen med ett enormt stort leende på läpparna för den första man ser då man slår upp ögonen är Melody som ligger brevid en i sängen, ser även Markus då jag tittar upp lite :)

Livet har fått en enorm vändning till bara det positiva.

Innan var man orolig att man skulle få en bebis som ville äta på natten och att man inte skulle orka.

Melody är hungrig på natten och får sig lite mat men jag är inte ett dugg trött när hon väl ska få mat och när hon är klar och har somnat är det som att trycka på en av-knapp för då slocknar jag på en gång utan problem.

Så alla som väntar barn och kanske är orolig över just detta kan pusta ut för man orkar :)


Tack än en gång för alla fina inlägg som jag fått av samtliga, det värmer när man läser dem.


Vill även GRATULERA Marie och Jim som idag födde en pojke :)

Hoppas allt går bra för er och att den lilla mår bra!!


Nej, nu är det snart matdags för vår prinsessa så jag avslutar här nu :)

Presentation

Omröstning

Nu skulle det varit sommar och sol. Vem fler än jag vill ha sommar?
 Ja
 Nej
 Spelar ingen roll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards