Alla inlägg den 16 februari 2009

Av Marlene Yrjas - 16 februari 2009 17:14

Måndag och dagen har varit helt underbar.

Har varit ensam idag eller Marielle har varit på besök nästan hela dagen hehe :) Tur att man har syrrorna som bor nära en, man behöver aldrig vara orolig över att vara själv. Från och med imorgon så ska Markus även vara hemma och det känns riktigt bra :)

Har idag varit och vägt henne eftersom hon gick ner en del i vikt innan vi skulle åka hem från BB i fredas.

Hon gick ner till 2776g mrn nu på 3dagar hemma har hon gått upp i vikt till hennes födelse vikt. Sköterskan tyckte det var riktigt bra för då vet man att hon får i sig bra med mat på dagarna..hehe det får man väl tacka mig för eftersom jag är en vandrande mjölkmaskin haha :)


 Nu sover älsklingen i min famn och man kan verkligen inte få nog av att titta på henne :*D 


Presentation

Omröstning

Nu skulle det varit sommar och sol. Vem fler än jag vill ha sommar?
 Ja
 Nej
 Spelar ingen roll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards